Aftellen. - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu Aftellen. - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

Aftellen.

Door: Marijke en Dennis

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

01 Januari 2012 | Nederland, Enkhuizen

Binnenkort gaan Dennis en Marijke weer een reisje maken waarvan we ook deze keer weer een dagboek van zullen gaan bijhouden.

www.dennisenmarijke.waarbenjij.nu

8 Januari zullen we vertrekken en komen dan 8 Maart weer terug, helaas kan Frummel niet mee, maar er wordt goed voor hem gezorgt door Judith die tijdens onze afwezigheid in ons huis verblijft.
Lijkt het je leuk om ons te volgen, dan kun je via deze site je e-mail adres toevoegen (als wij dit niet al hebben gedaan), dan krijg je een mail zodra wij een verslag hebben geplaatst. Ook zullen we deze keer foto`s gaan plaatsen op ons online fotoalbum van Picasa waarvan we telkens een link zullen plaatsen bij het reisverslag;

Dit keer gaan we weer terug naar Thailand omdat dit land ons het meest is bijgebleven. In grote lijnen zal onze route er als volgt uitzien;
Aankomst Bangkok, vanaf hier gaan met een binnenlandse vlucht naar het uiterste zuiden van Thailand (Hat Yai). Dan gaan we via het Tarutao marine national park aan de westkust Island hoppend weer naar boven. Op het vaste land teruggekomen via Ao Lak naar het Kao Sok national park. Hier gaan we een paar dagen de jungle in en sluiten af op een aantal eilanden aan de oostkust waarna we weer terug vliegen naar Bangkok, even een paar daagjes shoppen en dan weer naar Amsterdam.
Veel leesplezier en racties zijn altijd welkom,

Groetjes van Dennis en Marijke.

• 01 Januari 2012 - 15:47

Wil:

Nou Dennis en Marijke, het gaat bijna beginnen! Spannend hoor en ik zal jullie zeker volgen. Alvast veel voorbereidingsplezier.

• 01 Januari 2012 - 16:11

Miranda Kole:

Hey Marijke, Leuk je reis zo te kunnen bijhouden. Je hebt nog steeds altijd de reis kriebels!!! Lang geleden dat ik je gezien heb. Hele goeie reis nog.. Geniet ervan..xxxxx

• 01 Januari 2012 - 16:12

Pa En Ma Rohof:

natuurlijk gaan we jullie volgen !!!

wij wensen jullie mooie avonturen . en je weet : een reis is pas
    geslaagd als je weer veilig thuis bent !!

• 01 Januari 2012 - 17:17

Sonja:

hee de beste wensen alvast voor het nieuwe jaar..ja jammer dat jealweer bijna gaat marijk..ik zal je gezelligheid missen op het werk hoor..maar gaan jullie maar heerlijk genieten daar..lekker warm..en in het voorjaar zie ik je weer..veel plezier!!!
    groetjes sonja

• 01 Januari 2012 - 19:49

Kitty:

helemaal weer leuk.
    ik ga er weer van genieten om jullie te volgen.
    veel plezier en doe voorzichtig.

• 01 Januari 2012 - 19:55

Natasja:

ga jullie zeker volgen!!!maar zal zeker je gezelligheid missen op het werk...

• 02 Januari 2012 - 05:49

Marijke:

Hoi hoi!!
    Heeeeeel veel plezier tijdens jullie volgende reis! Ik ga jullie weer in de gaten houden hoor! Dit keer vanuit Groenlo natuurlijk! Haha.
    Geniet er maar lekker van! Maar dat zal vast wel lukken 2 maanden lang!

Liefs, marijke

• 02 Januari 2012 - 09:09

Pa En Ma:

we willen mee !!!!!

deze week moeten jullie ook maar snel vergeten .... wind en water, jakkie...

heel veel plezier !!

• 03 Januari 2012 - 13:23

Klaas En Annie :

Nu het zoveel regend en waait dan kijgen wij zelfs zin in de zon, alleen het hier duurt het nog een tijdje, maar wensen jullie heel veel mooie weken toe en zeggen tot ziens.

• 03 Januari 2012 - 20:32

Marjo:

Ik ga jullie zeker volgen vorige keer ook gedaan is erg leuk.
    Ik wens jullie alvast een hele fijne reis.
    Heel veel plezier en veel avontuur.

• 06 Januari 2012 - 14:30

Els Spaan:

Hoi dennis en marijke heel veel plezier met jullie reis en ik ga jullie volgen,Doei groetjes els.

• 17 Februari 2014 - 21:11

Jeannette:

Hoi Marijke en Dennis, sorry voor de late reactie. Ik ben niet zo van de computer maar na het nieuws van vandaag kon ik het natuurlijk niet laten om even een bericht te plaatsen. Ik hoop dat je gauw weer ter been bent en dat je daar in goede handen bent. Heel veel beterschap lieverd en ik denk heel veel aan jullie. Dikke knuffel van Jeannette