ja hoor!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu ja hoor!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

ja hoor!!

Door: Marijke en Dennis

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

07 Maart 2012 | Thailand, Bangkok

treffen wij het weer, is het een of andere gelovige dag, en schenken ze nergens geen bier!!!!!!!
nee dat is niet grappig op zo`n dag als vandaag. maar tis ons gelukt om iets te vinden, alleen wel uit kartonnen bekers
nou dat hebben we er graag voor over hoor. ook heeft dennis weer een beer lao gescoord.

oh ook veel thaien roken ook niet meer, net als in ons land overal verboden te roken en staat er een hoge boete voor.
alleen echt bij party gebeuren zie je het nog redelijk veel.
nou we zijn net weer schoon gesopt, haren gewassen kunnen we de komende 24 uur er weer tegen aan.

nogmaals tot ziens en hoors

• 07 Maart 2012 - 17:15

San En De Rest:

peter zegt dat het wel goed is voor dennis een alcoholvrije dag.

• 07 Maart 2012 - 19:31

Wil:

Alcoholvrije dag kan echt geen kwaad hoor! Haal het in het vliegtuig maar weer in.
    Groetjes en goede reis
    Wil

• 08 Maart 2012 - 11:16

Ilse:

Als jullie dit nog lezen, wensen we jullie een goede en een rustige vlucht! :-) Tot snel, lfs I & M

• 14 Maart 2012 - 18:09

Carina:

hey marijke en dennis
    houden jullie het nog een beetje vol daar??? en geloof dat jullie weer bijna thuis komen sorry dat ik niets van mij heb laten horen erg druk gehad,,bij deze dan!! verder hier alles goed met mij en de kids zit nog steeds in wervershoof,,en nog steeds opzoek naar werk,,,neem het mooie weer mee,,,en hoor je wel weer
    kuzzie Carina