koh phangan/bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu koh phangan/bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

koh phangan/bangkok

Door: Marijke en Dennis

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

07 Maart 2012 | Thailand, Bangkok

wat een feest in koh phangan zeg niet normaal. alleen geen full moon maar een half moon. maar dat was nou net weer niet op de plek war wij zaten. evengoed een geweldige tijd. ook zijn we nog met een tourtje meet geweest.
naar verschillende stranden om het eiland en snorkelen. we begonnen eerst met 6 mensen maar uit eindelijk kwamen er nog 16 Israëliërs bij (wat een aso`s zeg) ze zaten allemaal aan een joint en drank luidruchtig was niet grappig. maar al met al een mooie dag gehad en de dag geëindigd met een beroemde bukket jammie.
we wilde ook nog een scooter huren maar dat werd toch wel afgeraden, omdat dit eiland toch wel bekend staat om de grootste scams qua dat soort dingen, dan neem je de scooter voor een dag en als je dan terug kom moet de voor schade betalen die jij niet eens gemaakt hebt, en geloof me je betaald. we hebben het een keer gezien op het strand met de jetski, ook twee jonge gasten, ze komen terug, de thaien vinden krassen(die onderop zitten en hun niet gezien hebben) de moeten daar dan voor betalen. jammer maar het gebeurt.
wat ons wel opviel overal afvalbakken op het strand, maar toch ook veel glas en andere zooi op het strand. vooral als het eb werd niet normaal wat er allemaal ligt, glas, slippers,hout stukken, en nog veel meer.ook overal camera`s op het strand in winkels langs de weg zoveel nog niet eerder gezien, dat wil toch wel wat zeggen. wij gingen s`morgens eerst lekker bij het zwembad dan lunch en dan na het strand en zo ging de dag snel voorbij. we hebben er erg genoten. vrijdag(omdat het niet zaterdag kon omdat de trein al vol zat) de hele dag, 24 uur onderweg geweest, om 11 uur werden we met mini bus opgehaald, met boot naar suran-tani, en daar met een echt oude verrotte bus naar het trein station, gelukkig op tijd, maar helaas we kwamen er daar achter dat we vertraging hadden van 2 uur. redelijk geslapen in de trein, om 11 uur s`morgens in bangkok, hotel siam 840 bth. lekker de laatste dagen shoppen, maar wel lange dagen hoor .veel met de boot taxi, sky train en hèèl veel gelopen. zwemmen en relaxen. vandaag laatste dag we gaan bijna met de taxi naar het vliegveld, eerst nog wat eten.

het was weer een geweldige mooie vakantie. er zijn ons toch wel wat dingen opgevallen sinds de vorige keer. niet zoveel kakkerlakken gezien(gelukkig), dit keer heel veel gezinnen met jonge kinderen (je zou bijna denken, hint ofzo, ha ha), alles word beter schoon gehouden, toch nog vaak genoeg gehad dat de rekening niet klopt in ons voordeel, ze kunnen niet rekenen. we zijn dit keer helemaal niet ziek of iets anders buik klachten gehad, we hebben nog helaas wel regelmatig put lucht geroken echt niet normaal, en dan die warmte die eruit komt!!
ach het zijn allemaal dingen die we wel kunnen waarderen hoor.
en nu bedenken waar gaan we de volgende keer naar toe...............
ehum...............................
dat weten we nog niet.
bedankt voor alle leuke berichtjes en tot ziens/hoors
groetjes dennis en marijke

• 07 Maart 2012 - 11:47

Lisette :

wat is het toch snel gegaan he
    maar wel heel erg genoten dat vinden frank en ik heel leuk en dennis tot maandag dan gaat het weer gebeuren

• 07 Maart 2012 - 11:58

Sonja:

hee hallo..wat gezellig dat je er binnenkort weer bent marijk!!
    nu weer heerlijk genieten van het hollandse weer...brrr nu regent het
    geniet nog ff en dan tot gauw!!

• 07 Maart 2012 - 12:17

Marijke:

Hoi hoi!! Fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie reis! Nog even en jullie moeten alweer aan het werk!! Nouja, denk daar nog maar even niet aan!
    Het was leuk om jullie reis weer zo te kunnen volgen! Goede reis! Hopelijk treffen jullie het nu wat beter in het vliegtuig!

• 07 Maart 2012 - 12:36

Sandra En De Rest:

dag lIeverds,

Wat een prachtige ervaring weer. En leuk dat we weer mee mochten genieten. dus na de hint van al die kinderen, komen jullie met zijn 3en terug hahahahaha? Leuk zo'n lief thaitje, maar een zelffabricage mag ook hoor. Nou dennis kennende draaien zijn hersens al op volle toeren en als hij donderdag land heeeft hij wel weer een bestemming. Dikke kus en ben weer blij dat jullie er straks weer zijn.

• 07 Maart 2012 - 15:07

Sandra Mario Twan:

nou mooie vakantie gehad en nu weer naar de realityt hi hi gewoon weer werken enz nou goede terug reis en ik mag jullie donderdag weer als eerste zien en knuffelen.tot donderdag
    gr san