warme / luie dag - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu warme / luie dag - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

warme / luie dag

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

26 Januari 2006 | Cambodja, Preah Seihanouk

goeie dag,

we zijn er weer.
vanmorgen uitgeslapen tot 9 uur!!! wauw.
toen wat ontbeten en met de moto-bike naar de markt, deze viel een beetje tegen.
alles mini maten, en ja ,dat is voor ons beide niet weggelegt.
wel al wat fruit gekocht voor in de bus morgen.
daarna naar het strand, heerlijk niks gedaan op een ligstoel, shakie erbij af en toe een zwemmeltje. het water was vandaag leek wel wat koeler, dus dat vond ik wel lekker.
het is nu 5 uur s`middags en we gaan zo alvast de tas pakken,douchen en dan happy hour!!!!! dan betaal je $0,50 voor een pull bier. dus daar profiteren wij nederlanders effe van.
vanavond rustig aan want morgen om 6.15 met een moto-bike naar het bus station.

joke , ik moet je toch wel een beetje gelijk geven zou ik ook denken,
maar we zeggen het natuurlijk ook een beetje om jullie jaloers te maken, gemeen he.

bert, we doen ons best maar dat wordt voor ons moeilijk om dit te evenaren.

san, is twanne-man ook zo ziekjes. wat sneu.
geef hem maar een dikke knuffel van ons.
ook natuurlijk aan alle andere kids!!

nou we houden het voor vandaag voor gezien,
we zien jullie morgen weer.
doei, groetjes van ons aan iedereen
dennis en marijke.

  • 26 Januari 2006 - 11:44

    Sandra A.:

    Ook wel eens lekker he, zo'n luier dagje. Ik heb vandaag precies hetzelfde gedaan. Jara lijkt wel goed te reageren op de medicijnen en Max heeft ook weer medicijnen gisteravond van de dierenarts gehad en moet vanaf nu op speciaal voer. Ting ting ting, de kassa rinkelt alweer hoor. Wat kost dat voer klereduur. Maar goed ik heb het wel voor die ouwe dibbes over. Alleen wel komisch, maar sneu voor Max. Ik kwam gisteravond bij de dierenarts vandaan en Pe ging met hem wandelen en toen hij thuis kwam liep hij mank. Ben je net geweest, niks aan de hand en je komt terug en hij mankeert weer wat. Ben vandaag ook even met Gerdie naar de markt in Bovenkarspel geweest. Maar het was hier zo koud dat we maar snel weer het warme winkelcentrum in zijn gegaan. Nou heb niet zo veel te vertellen, dus ik ga er weer een einde aan breien. Ik zou zeggen Tot moge maar weer luitjes van het goede leven.

  • 26 Januari 2006 - 12:16

    Patricia:

    hoi marijke en dennis,ik kan jullie berichten weer lezen hoor .kitty heeft het goed ingevoerd. heel veel plezier morgen. ps het is hier erg koud dus ben wel een beetje jarloers op jullie groetjes patricia

  • 26 Januari 2006 - 12:55

    Joke:

    Heerlijk zo'n lui dagje. Moet ook af en toe he. Maar het is toch niet zo gek dat er alleen minimaatjes op de markt te koop zijn, het zijn daar toch allemaal ukkepukkies?

  • 26 Januari 2006 - 19:48

    Annemieke En Rene:

    Hallo luitjes, hier een berichtje uit Almere. Hier gaat alles goed z'n gangetje. Isa is vandaag weer naar peuterspeelzaal geweest, ze heeft nog steeds heel veel moeite. Ze huilt als ik weg ga, wil verder niet knutselen of zo en heeft regelmatig een pruillip, kortom ze heeft het nog niet zo naar haar zin. Ze moet nog even haar draai vinden. Voorlopig kijken we het nog maar even aan. Morgen moet ik met haar naar een dietiste vanwege het exzeem om te kijken of het iets met voeding te maken heeft. Ze hebben haar urine en ontlasting al onderzocht en daar is niets uitgekomen, vandaar dat we nu verder gaan kijken. Ik was al har kleding nu zonder waspoeder en ik moet zeggen dat het exzeem al zo goed als weg is, dus ik vraag me af of een dietiste nog zin heeft. Ach we zien het wel. Wessel heeft vanmiddag in zijn vinger gezaagd. Die had wisselmiddag op school en waren met het thema bos bezig. Ze zijn ook naar het bos geweest om takken te zoeken en die mochten ze dan door midden zagen. En dus ook zijn vinger en flinke jaap dus die was erg zielig vandaag. Hij heeft vanavond nog getraind en het was berekoud dus die was lekker rozig. Zo dan zijn jullie weer een beetje op de hoogte van het wel en wee in Almere, groetjes en tot gauw!!

  • 26 Januari 2006 - 19:51

    Margreet:

    Zo te zien hebben jullie nu echt even vakantie! Lekker luieren en snorkelen, that's life!
    Ik zit helemaal mee te genieten, als je dit leest vergeet je die kou helemaal even. Lekker hoor... Alleen jammer dat wij bert en margreet heten en geen marijke en dennis.... nou ja je kan niet alles hebben he?
    Geniet er maar lekker van , en tot schrijfs, groetjes

  • 27 Januari 2006 - 11:27

    Sandra:

    hoi luitjes ja inderdaad twan is erg ziek,woensdag dokter geweest en hij heeft oorontsteking en de rest net als jara.woensdag nacht van 1 tot 5 wakker geweest van twan gilde van de pijn zetpil hielp niet,om 5 uur bij mij gelegd en toen viel hij gelukkig in slaap.Hij heeft nog steeds 40 graden koorts en huilt erg veel en alleen mamma is goed voor hem hij slaapt in mijn armen en wil niet naar bed erg vertederend maar ook onhandig want je kan de hele dag niks dus de buurtjes lopen met de hondjes dus ik wordt erg verwend.vanacht heeft hij gelukkig wel goed geslapen tot 5 uur en toen begon het weer van voor af aan en ja dan ben je alleen en moet je alles weer alleen doen dus wees maar blij dat je niet met een trucker getrouwd bent he.vanavond komt mario weer thuis kan hij mooi met twan zitten en kan ik weer wat doen in huis want dat schiet er natuurlijk weer bij in op deze manier.maar komt vast wel weer goed met jochie en genieten julie nog maarlekker.en we mailen he en ik kijk al uit naar jullie thuis komst want ik mis jullie gezelligheid wel hoor dikke kus sandra en kusje van twan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

dennis en marijke

2 maandjes heerlijk ronddwalen door Thailand met name island hopping met een aardig robbinson gehalte!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 65148

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 08 Maart 2014

Thailand/Laos 2014

08 Januari 2012 - 08 Maart 2012

Thailand 2012

15 Januari 2010 - 10 April 2010

Filipijnen 2010

05 Januari 2008 - 15 Maart 2008

Azie 2006 en 2008.

Landen bezocht: