traveldagje!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu traveldagje!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

traveldagje!!!!

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

28 Januari 2006 | Thailand, Bangkok

hooiii,

wat een dag gister.
we zijn om 5.30 opgestaan en om 7.25 vertrokken.
we zijn met een mini -busgegaanbben zoveel moois gezien en dat maakt het dan toch weer waard.
we gingen met de mini-bus 4x een pondje over.
ja san, diegene waar dennis en ik al over vertelt hadden. nou bij eerste instantie echt best spannend.
vier boten aan elkaar, een zootje planken erop, en dan is ie klaar. dus het was wel effe slikken , maar voor ons ging een vrachtwagen met grind mee en die is heel over gekomen.
na de tweede keer was de spanning eraf.
we zullen de foto s showen.
dan geeft dat meer uitleg.
daarna, met een soort taxi naar de haven om vanuit daar de ferry naar koh chang te nemen. er lagen er al twee klaar toen we aankwamen, natuurlijk waren dit ze niet en kwam er een oud verrot ding aanvaren vanaf de overkant. maar goed ,de reis duurde 1.15 uur en viel erg mee, een nadeel we kwamen in het donker aan. ook waren we nog te langzaam waardoor we de taxi naar de standen miste en nog eens 50.min. moesten wachten.
toen nog een slaaplaats vinden we dachten dat het makkelijk zou zijn, maar omdat het dit weekend chinees nieuwjaar is .is heel veel vol of belachelijk duur.
na 1 uur zoeken toch nog iets gevonden, voor een redelijke prijs, maar toen wisten we nog niet hoe het bed was. bed??? een grote plank, dus heerlijk geslapen!!!
in de mini-bus is normaal plek voor 12 man, maar omdat er een aantal niet was komen opdagen. waren we maar met zn 9 en. valt het dan eindelijk een keer mee??
nee natuurlijk niet, we gingen onderweg opzoek naar locale mensen om nog meer geld op te halen. nou dat was lachen ze zaten op slot met vier personen voorin, en wilde bij ons ook nog meer mensen plaatsen,maar dat hebben we geweigerd omdat we toch $13 hebben betaald en niet om hutje mutje te zitten.
al met la 18 uur over deze dag gedaan, we waren kapot.
vandaag vroeg eruit, scooter gehuurd om een ander bed te vinden en het gehele eiland bekeken. erg mooi alleen het strand valt iets tegen.
morgen vertel ik verder, nu erg honger.

tot dan he, groetjes dennis en marijke

• 28 Januari 2006 - 20:54

Kitty:

hoi hoi
    hier weer even van deze kant een mailtjewe zijn nu idols aan het kijken en ik weet nog niet wie er uit is maar dat hoor je morgen wel weer. net lekker gebalansd. de slijterij staat er weer keurig bij. mieke kwam nog even in de winkel en die wilde het bijna van mij overnemen maar nee het is mijn klusie. vanmiddag even met de meiden naar enkhuizen geweest en of het nu was omdat jullie nu niet in de stad liepen of dat het voor niets was maar het was erg druk. het zal ook wel met het mooie weer te maken hebben gehad. het is wel koud maar het zonnetje scheen. manon heeft nu een partijtje en dus moeten wij verplicht op blijven tot 12 uur. kleine kinderen worden groot. gister had ze bij mensen opgepast en geld verdiend. best leuk allemaal. gisteravond nog op verjaardag geweest bij ons petekind, dat kleine meisje is ook 19 geworden. wat gaat het allemaal hard. morgen een rustig aan dagje en we zullen wel weer zien wat er op het pad aan komt waaien. okee jullie weten weer wat. het is erg leuk om te lezen dat jullie genieten en ook om te lezen dat dat gevaarlijke botentochtje goed is gegaan. jullie zullen er veel zenuwachtige minuten van gehad hebben. nog even en jullie moeten weer naar huis dus geniet er nog even van en morgen zal ik vertellen wie er uit is met idols. maar floortje doet het nog steeds erg goed en zo om me heen horend denken de meeste toch wel dat zij gaat winnen. veel plezier en tot schrijfs