Het luxe leventje, `t einde nu echt in zicht - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu Het luxe leventje, `t einde nu echt in zicht - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

Het luxe leventje, `t einde nu echt in zicht

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

11 Maart 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

We hebben veel op het strand gelegen en s`avcnds op zoek naar leuke souveniers en koopjes.We zijn vandaag naar het hotel gegaan en blijven hier 4 nachtjes slapen. We hebben een mooie kamer met balkon.Het waren echt lekkere dagen, met heel veel zon. Ook al wat inkopen gedaan en straks nog de laatse dingetjes.De zon staat rond een uur of drie achter het hotel dus geen zon dan dus gaan we laat luchen en wat rond wandelen.Hua Hin is best een leuk plaatsje, het strand is wittig en er zijn gezellige winkels en restaurants en barretjes.Het is wel opvallend dat er veel buitenlanders (vooral Scandinaviers) hier hun intrek hebben ingenomen.Het is een beetje zoals Benidorm dus veel bejaarden en 60+(sorry ouders). We hebben ook uitzicht over het Hilton hotel, en je raad het nooit de,straat voor de ingang voor het Hilton is tevens de ingang naar het "red light" district. Alleen de hiltonners mogen niet hun thaise poppetje meenemen het hotel in. Zelfs een oudere man met een looprek kwam voorbij, lachen niet. Ja wij vertoeven bijna elke avond onze tijd hier, lekker op een terrasje midden in die straat waar al die meiden zich "te koop aanbieden".Ook veel travo`s die je er bijna niet tussen uit haalt dus oppassen hoor anders weet je thuis pas wat je mee hebt genomen naar je kamer.
Ook nog een aantal leuke nacht marktjes bezocht met van alles en nog wat.
Morgen gaan we met de lokale bus naar Bangkok en slapen we een nacht op Khaosan road (backpackerswijk).Hier gaan we nog naar china town en de markt op khaosan road nog af voor wat koopjes. Het is hier echt een gekke huis zo druk op straat.We zijn met de taxi-boot nog naar een watje geweest, een hele aparte bouwstijl.Heel mooi en anders dan we gezien hebben..In china town veel sieradenwinkels bezocht ik werd echt gek zoveel keus en zo goedkoop.Donderdag gaan we met air asia naar Kuala lumpur.De vlucht viel erg mee, en gelukkig is er nog plek bij Tune Hotel.We hebben voor twee nachten betaald maar slapen er maar èèn nacht en checken dan om 19.30 uit.Dan kunnen we rustig de backpacks pakken en lekker douchen.We zijn ook hier in china town geweest ook een beetje net als in Bangkok maar wel twee hele leuke sieradenwinkels met belachelijke prijzen zo goedkoop.Dus was het heel moeilijk om te kiezen.En kon het dan ook niet laten om nog wat te kopen.In het Hotel de tassen gepakt en toen op het treinstation ingecheckt.Ja jullie horen het goed, bij het treinstation konden we onze bagage meteen al inleveren. Dat scheelt een hoop sjouw werk en niet in de rij op het vliegveld.Toen met de trein naar het vliegveld, heel groot, net nieuw!Helaas hadden we wel wat vertraging omdat iemand niet kwam opdagen en die koffer moest er weer uit.Maar om 6.20 in Amsterdam.Met de trein naar Enkhuizen.

Het was wederom een groot succes, mooie ervaring en een reis om nooit te vergeten.En zeker weer voor herhaling vatbaar!!!!!!!Januari 2010????

• 11 Maart 2008 - 13:59

Sandra En Twan:

hoi
    ja dan zijn dit toch jullie laatst lootjes jammer he het zit er alweer op.we hebben jullie wel gemist hoor dus voor ons is het geen straf hoor dat jullie weer lekker thuis komen.hoe laat denken jullie te landen in adam.we hopen dat we jullie nog herkennen want jullie zullen wel pik zwart zijn.
    hele prettige terug reis en we zien jullie gauw.
    groetjes en kusjes van ons
    mario en sandra en twan xxxxx

• 11 Maart 2008 - 14:45

Kitty:

hoi
    heel veel succes naar huis (lange reis) en bedankt voor de gezellige mailtjes en mooie foto's. ik zie wel weer wanneer ik je weer een keertje zie maar dit was er gezellig. groeten en tot gauw

• 11 Maart 2008 - 14:56

Sandra En Peter:

Hee luitjes

Goh jullie vervelen je niet zie ik al. Dat zou nou ook wat voor mij zijn, mooi terrasje pakken en mooi mensen kijken. Ik ben blij dat jullie het zo naar jullie zin hebben en volgens mij zit de volgende reis al in jullie hoofd. Nou jullie zullen ff moeten omschakelen van het heerlijke 30 graden naar het 4 graden in nederland. Maar goed, ik hoop dat jullie een mooie vlucht terug hebben. Zaterdag gaan we eerst even naar Peter zijn nieuwe kraan kijken vlakbij Amsterdam. Misschien zien we jullie nog wel overvliegen. Maar ik bel je zo gauw mogelijk. Doe voorzichtig en een hele dikke kus van mij en de meiden.

Groetjes Sandra

• 11 Maart 2008 - 14:57

Sandra:

Hoe laat komen jullie op Schiphol aan zaterdag????????

• 11 Maart 2008 - 16:23

Joke:

Een hele goeie terug reis!!!

• 11 Maart 2008 - 17:37

Rene:

hee Dennis en Marijke,
    een goeie reis terug!!!!!

• 11 Maart 2008 - 19:24

Lisette:

he dennis en marijke
    wat hebben jullie een gave vacantie
    gehad .ik wens jullie een goede reis terug op naar het regenachtige en storm achtig holland .gr lisette

• 11 Maart 2008 - 19:37

Elly:

Jammer dat het er al weer bijna op zit maar ook ik heb jullie verslagen graag gelezen . Een goede reis terug en misschien zie ik je weer eens bij deen

• 11 Maart 2008 - 20:29

Carina:

een veilige reis naar huis, en wat zijn jullie lekker bruin, ik je zeker bellen groetjes van mij

• 12 Maart 2008 - 04:35

Afra:

Lieve mensen

voor jullie jammer dat het erop zit, maar voor ons is het leuk dat jullie weer terug komen, een hele fijne terugreis en tot kijk groetjes

• 12 Maart 2008 - 07:00

Len:

Op het moment hebben wij hier een echte storm.
    Ik hoop dat jullie daar geen last van hebben en niet te veel hobbelen.
    liefs pap en len

• 14 Maart 2008 - 07:42

Ilse:

Ik wens jullie nog een supergafe laatste dag en een supergoede terugreis! Laat me nog even weten hoe laat jullie aankomen op schiphol..

Dikke kus van Ilse