Onderweg. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu Onderweg. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

Onderweg.

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

04 Maart 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Zo de laatste avond in Kuta naar de masseur geweest.
Ik heb mijn handen en voeten een manicure laten geven; dit houd in knippen,schoonmaken, vijlen, massage, lakken gewoon verwennen. Dennis heeft zijn haar laten knippen en een taise body massage van èèn uur.
Dit alles samen voor 90.000 rph.
Heerlijk genieten zo nog effe.
De volgende morgen naar Denpasar airport met Perama bus voor 10.000 rph samen.Aan het strand koste dit 40.000 rph, gekkewerk.
Het is een mooi groot airport met ook nog winkels binnen.De vlucht viel erg mee het duurde drie uurtjes maar, wel wat turbelentie.
Meteen door met de air-asia bus naar het treinstation en daar de metro naar Tune hotel genomen. Gelukkig niet vol, mooi en netjes hotel houden we ook alvast voor de terug reis in ons hoofd.
In Kuala Lumpur niet veel gedaan het was al laat, effe bij de sub-way lekker een broodje gegeten, een biertje en te bed.
S`morgens vroeg eruit om de volgende vlucht naar Langkawi te pakken, dit duurde maar een uurtje. Helaas kwamen we met regen aan dat viel erg tegen vooral omdat bij het landen alle eilanden normaal goed te zien zijn en goed voor een foto.
Na lang zoeken een schoon kamertje gevonden met een engelse eigenaar deze waren net drie maanden open.het zoeken naar een geschikt onderkomen was nog best moeilijk, alles was heel klein vies en primitief.Het zat voor ons niet erg mee want we zijn drie dagen gebleven met alleen maar regen.We hebben heel wat af gewandeld, Dennis met een poncho aan de zee in om het water te voelen, is hij toch nog de zee ingeweest.
Ook zijn we naar onderwater world geweest dat was erg leuk met veel vissen ,koralsoorten en schelpen. Ook diverse vogelsoorten. Ook een drie dimentiomnale show gezien, was wel lachen de bril klopte niet helemaal.Na veel voor-en nadelen op een rijte besloten om te verkassen. Op het internet gaven ze voor de komende dagen nog meer regen en storm. Nu nog de vraag waarheen??