verbrand help!!! - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu verbrand help!!! - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

verbrand help!!!

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

25 Januari 2006 | Cambodja, Preah Seihanouk

hai,

wat een dag weer.
we hadden voor vandaag een 3 eilanden-tour geboekt. maar helaas het viel een beetje tegen(wat zijn we verwend).
we gingne eerst ontbijten, een lekkere bananenpancake, met koffie of thee.
daarna met de auto, een luxe waarvan je auto-gordel automatich gaat en je deze nooit kunt vergeten, naar het strand.
toen met de boot naar het eerste eiland, nou wij snorkelen, niets te vinden geen koraal geen vis. dennis en ik keken elkaar echt zo aan van, kan dit.ja ze hadden alleen zee egels maar die zijn best gevaarlijk, en ja natuurlijk werd een van onze bootgenoten door deze gestoken omdat hij erop ging staan, pijnlijke zaak.ze hadden de meeste stekels eruit gehaald, maar durfd net alles te verwijderen omdat ze bang waren dat ze af zouden breken en dat is best gevaarlijk.
volgende eiland (een uur verder varen), een strand eiland, niet eens wit zand.
maar ja waar zand is ,is geen koraal.
wel af en toe een visje.
hier bleven we 3 1/2 uur zonnen zwemmen en lunch. die was erg lekker trouwens, heerlijke vis. maar om nou op z`on tour 3 1/2 uur op dat eiland dan ga ik liever na de lunch weer naar een ander eiland maar goed.
toen naar het derde eiland, en daar was wel koraal en visjes, alleen binnen 15 minuten moesten we het water alweer uit om terug te gaan. wel mooi gekleurd maar het was het geld niet waard. dus geven we dit aan onze mede reizigers effe door.
thuiskomst geen transport terug, dus lopen dan maar.
douchen, wat eten en een biertje na.

morgen toch maar weer een rust-zon dag ingelast, want jullie verwachten ons zwart bij thuiskomst. nou dat is nu nog niet het geval hoor.

roos wat leuk om ook eens van jouw te horen, heb je nu thuis een computer, of bij mams thuis.
woon je nog een beetje gelukkig samen met je lover!!! kom je nog een beetje rond, anders moet je hier gaan wonen, hier red je het zeker, maar ja dan kun je natuurlijk niet bij deen te werk!!!
ja het was heel wat om mijn mond te houden maar ja, het is gelukt.

nou mensen, ik ga eten en morgen weer bakken en zwemmeltjes doen.

tot dan, groetjes aan iedereen en een dikke knuffel aan frummel.

  • 25 Januari 2006 - 12:01

    Sandra A.:

    Hebben ze daar ook een tsunami gehad, dat al het koraal verdwenen is. Jammer he, dat het dan zo tegenvalt. Dat hadden wij in Turkije. Wel leuke visjes maar geen mooi onderwaternatuur. Ik kom net met Jara bij de dokter vandaan. Je zus zat er ook met Twan. Ik weet nu eindelijk wat er met Jara aan de hand is. Middenoorontsteking, vocht in haar hoofd en zo verkouden dat het voorlopig niet loskomt zonder medicijnen. Volgens van Erp is het Nederlandse klimaat niet goed voor Jara vooral de winters niet. Dus mochten jullie weer op vakantie gaan, neem Jara dan even voor een paar weken mee. Het blijkt dus dat haar hoofd op knallen staat, het gevoel wat wij wel eens hebben als we goed vol in ons hoofd zijn. Dat heeft zij dus dagelijks en daarom is ze later op de dag zo mopperig en hangerig en slaapt ze 'snachts niet want als ze gaat liggen word de druk erger. En dat drinken 's nachts was dus nu ook te verklaren waarom ze zo'n dorst heeft. Ze krijgt nu medicijnen en dan moet het verlichten. Ik heb alleen wel grote kans dat ze dit houd tot haar 5de a 6de jaar. Dus ik heb nog wat in het verschiet. Zielig he voor haar. Nou nog vanavond met Maxxefrax naar de dierenarts en dan hoop ik dat ik het voorlopig weer effe gehad heb met dokters. Enne word je niet al te bruin want ik moet het van de zonnebank hebben hoor. Laten we een beetje gelijk oplopen, want zijn jullie te bruin laat Minister Verdonk jullie niet het land binnen hoor!!!!! Nou ik ga zo effe opruimen want Britt krijgt straks Jesse te spelen. (Jesse blijkt nogal gecharmeerd te zijn van Britt) Nou tot morgen!

  • 25 Januari 2006 - 15:49

    Joke:

    Je verwacht toch geen medelijden hè als je verbrand bent :)

  • 25 Januari 2006 - 18:06

    Ilse En Bert:

    Super goed om te horen dat jullie erg genieten van de vakantie. Het komt ook allemaal erg spannend en mooi over. Wat een luxe zeg, zon, zwemmen en rust......... Ik zou er nu heel wat voor over hebben. Maar natuurlijk, nog even geduld..... Het is natuurlijk een smoes, maar de reden dat jullie de laatste dagen niets van ons hoorden komt omdat we het onwijs druk hebben, vooral met werk. Lezen doen we jullie berichten wel, maar het is natuurlijk een kleine moeite om een reactie te geven. Ik ga proberen dat meer te doen, bij deze...
    Véél plezier en geniet ze nog. En beiden, bruiner als Bert ( na een vakantie ), gaat dat lukken ? Mij haal je wel in denk. Doei.........

  • 26 Januari 2006 - 19:34

    Nancy, Alex & Joey:

    Lekker van die enge zee egels, bah. Het zal je maar gebeuren dat je op je vakantie wordt gestoken. He niet te veel in de zon he anders valt het helemaal zo op dat ik zo'n bleekscheet ben. Ik ben al zo wit en als jullie terug zijn ben ik dan helemaal niet om aan te zien. Hahahaha nee hoor alleen maar lekker voor jullie. Jullie hebben ook hard gewerkt jullie hebben het verdiend.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

dennis en marijke

2 maandjes heerlijk ronddwalen door Thailand met name island hopping met een aardig robbinson gehalte!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 65127

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 08 Maart 2014

Thailand/Laos 2014

08 Januari 2012 - 08 Maart 2012

Thailand 2012

15 Januari 2010 - 10 April 2010

Filipijnen 2010

05 Januari 2008 - 15 Maart 2008

Azie 2006 en 2008.

Landen bezocht: