Paradijs - Reisverslag uit Roxas, Filipijnen van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu Paradijs - Reisverslag uit Roxas, Filipijnen van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

Paradijs

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

28 Februari 2010 | Filipijnen, Roxas

Zo we zijn van Port Barton met een jeepney ( nu een veel beterde) naar Roxas gegaan, daar met de boot naar
Roxas eiland waar 1 resort op staat dit kost 1200p p.p incl. drie maaltijden.Deze kan vanuit een menu kiezen.
Bij aankomst echt de wauw faktor.
Geweldig water aqua blauw en helder, en spier wit strand. Het eiland is niet echt groot, je kunt het in 15 min. rond wandelen, dus dit ook gedaan. Op het eiland staan 40 hutjes waarvan 17 aan het strand met eigen badkamer, en de rest meer achterop het eiland met share bath. Dit hebben wij gedaan omat de rest vol was en we niet hadden geboekt (helaas). In het begin viel het erg tegen, we zaten zo`n 300 meter van het toilet gebouw af. Nou is dat niet zo`n probleem, alleen s`nachts met wc-en dat was echt niet zo grappig. Wij zijn het `camperen` verleerd (verwend he).
We zijn drie nachten gebleven. Het eten was redelijk , maar wel erg vet.
Wel kon je heel mooi snorkelen voor het eiland, en weer vele foto`s gemaakt (deze volgen later).
Na drie nachten besloten om verder te gaan naar El Nido.
tot dan.

• 28 Februari 2010 - 10:26

Pap En Mam:

terwijl ik wat foto's van Agadir verstuur hou ik ook jullie site in de gaten......en jawel hoor.
    Weer een wauw eiland.
    Geniet ervan !!!