chillen!! - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu chillen!! - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

chillen!!

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

24 Maart 2010 | Filipijnen, Manilla

We zijn vanuit Banaue met de nachtbus naar Manilla gegaan, om 2 uur s`nachts bus stuk, er werd niks verteld of gezegt, 2 uur later kregen we te horen dat deze bus niet meer verder gaat sta je in de middel of nowhere en in het donker.
Niet echt plesant, er kwam een locale bus aan dus hebben we die maar verder genomen. We kwamen met die bus om 10 uur aan in het guesthouse, Natividad 1100p .
Het is echt effe wennen, wat hebben we het spaans benauwd zeg.
We zijn lekker wezen shoppen, en hebben een kluisje bij dit guesthouse genomen voor 20p per dag voor onze spullen die we niet nodig hebben op BOROCAY.
We zijn nu op Borocay en hebben een mooi guesthouse gevonden, met aircon voor 1300p per dag, eigenlijk 1500 maar omdat we 15 nachten blijven goed afgedingd. Borocay is een klein eiland met mega veel toeristen, shops,zeilboten en nog veel meer. Dit is het mooiste eiland van de filippijnen, met het witste strand. Overal bars eet gelegenheden, eat all you can buffet.
Dit is het ibiza van de filippijnen, hier is het genieten rusten en bijkomen voordat..............
we weer aan de bak moeten.
Dus tot kijk, groetjes

• 24 Maart 2010 - 17:14

Len:

poeh hè.

• 24 Maart 2010 - 17:35

Sandra :

Hee lieverds,

Zo hadden ze genoeg van die buitenlanders dat ze je gewoon langs de weg laten staan???? Mooi is dat, wat een gastvrijheid!!! Nou hier begint het mooie weer ook weer hoor dus jullie komen op het goede moment terug. Mazzelpikken. Maar ik haal mijn tijd natuurlijk van de zomer in als jullie liggen te zwoegen in de Deen en Gamma. Ik laat me gewoon zwartblakeren in de zon joh hahahahahaha. Nou ik heb niet zoveel tijd gehad om te schrijven. Af en toe snel je berichtjes lezen en ik loop mezelf voorbij met afspraken. Ik mag straks wel eens met mezelf een afspraak maken hahahahaha. Nou ik ben momenteel veel bezig voor Britt maar dat moet allemaal ten goede komen hoop ik. Dus ik ben weinig thuis en heb onderhand een innige relatie met mijn auto. Nou genieten jullie nog maar effe lekker van jullie laatste 16 dagen, ik ben ze al aan het aftellen hoor...... Dat praten over de email vind ik maar niks.

Dikke kus van mij

• 24 Maart 2010 - 18:04

Pap En Mam:

Dit is dus de slagroom op de taart ! Even géén "highway", geen kouwe douche of te klein kleinste kamertje.
    Heel veel plezier.

• 24 Maart 2010 - 20:18

Afra:

Lieve mensen

Wat hebben jullie al enorm veel meegemaakt en jullie zijn nog niet klaar.
    Nog een tijdje relaxen op het mooiste eiland van de filipijnen voor het harde leven weer begint
    groetjes

• 24 Maart 2010 - 20:18

Afra:

Lieve mensen

Wat hebben jullie al enorm veel meegemaakt en jullie zijn nog niet klaar.
    groetjes

• 27 Maart 2010 - 15:24

Sonja:

hallo allemaal,
    nu wat een gedoe weer met die bus,maar ja het leeft daar gewoon heel anders dan in nederland.wij zijn hier gewoon erg verwend.maar dat weet je,kind jullie houden van avontuur en dat hebben jullie zeker gehad de afgelopen maanden.het is voorbij gevlogen en binnenkort zijn jullie gewoon weer thuis.lekker je eigen bedje en kussentjes.ik heb echt het idee dat je net pas weg bent hoor,maar over een paar weekjes ben je er alweer!gezellig!geniet nog maar even deze weken en tot gauw weer.
    groetjes van sonja

• 07 April 2010 - 18:35

Pap En Mam:

Nou jullie treffen het. ze beloven dat de zon schijnt als jullie weer voet op Nederlandse bodem zetten. Het zal niet zo mooi zijn als vandaag (20 gr) in Putten, maar.....het ziet er toch gezellig uit met al dat frisse groen en mooie bloesem's.

volgens ons verlangen jullie ná weken met 40 graden wel naar wat frisser weer.
    We horen het graag t.z.t.
    goeie reis xxxxxx