Laatste dag - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: Marijke en Dennis

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

08 April 2010 | Filipijnen, Manila

Ja ja aan alles komt een einde, dus ook aan deze geweldige reis.
We hebben ons gruwelijk vermaakt op Boracay. Het went dan toch wel erg snel zo`n bepaald ritme van de dag, en dan vliegen die 2 weken zo voorbij.
We hebben alleen maar heel erg mooi (zelfs erg heet) weer gehad. Wel af en toe s`avonds regen en zelfs stort buien, maar dat is niet erg als je in bed ligt. Ook kun je leuk shoppen op Boracay en dit natruurlijk ook gedaan. We zijn uiteindelijk bij een duitser beland, hier gingen we ontbijten, drinken en luchen, en zo mochten we dan de hele dag van hun zonbedden gebruiken maken, en de parasol want we lagen prakties de hele dag in de schaduw, zo heet is de zon. En toch zijn we allebei nog nooit zo bruin geworden, maar dat hebben meerdere toeristen ondekt.
We zijn gister in Manila aangekomen, en zijn naar de Robinson mall gegaan. Daar wat eten en drinken en natuurlijk shoppen.
Vandaag de laatste dag in Manila, ook weer naar Robinson mall, daar nog wat laatste shopping en gewoon genieten van de laatste dag in een aircon gebouw hier in manila is het ook zo warm, en er staat weer een tyfoon achtige wind.

We vertrekken morgen vroeg naar het vliegveld en gaan om 10.35 de lucht in, in Taipei moeten we 10 uur wachten, dan naar Bangkok, daan 1 uur wachten, en dan richting Amsterdam. Het word een lange dag, misschien gaan we Taipei nog in, we weten nog niet of dat mag. (van het vliegveld af).

We hebben een geweldige vakantie gehad. Een hele mooie ervaring rijker, met goede en soms ook wat trieste dingen (armoede). We willen iedereen bedanken voor de aandacht en de verhaaltjes terug.

• 08 April 2010 - 06:47

Sonja :

nou welkom terug alvast.wat is het snel voorbij.ik heb helemaal niet het gevoel dat jullie al zo lang weg zijn hoor.maandag weer gezellig naar deen toe las ik in de nieuwsbrief.en dan zit je zo weer in je ouwe leventje.maar jullie hebben mooie herinneringen toch?wel rot dat jullie zo lang op dat vliegveld moeten wachten,maar lekker zitten en boekje lezen..nou fijne vlucht en tot ziens hoor.groetjes sonja

• 08 April 2010 - 07:32

Annemieke:

Nog nooit zo bruin geweest.......dat soort berichten willen wij helemaal niet horen.........Nu maar hopen dat je het in het kikkerlandje een beetje bij kan houden!
    Nou een goede reis terug en we spreken jullie snel weer.
    Groetjes uit een miezerig almere xx

• 08 April 2010 - 10:11

Len:

Het is allemaal verschrikkelijk snel gegaan. Gelukkig zijn jullie snel weer thuis.
    Papa heeft jullie toch wel onwijs gemist en kan niet wachten om jullie weer te zien.
    Goede reis en tot snel.
    xxxxx

• 08 April 2010 - 10:29

Kitty:

doe voorzichtig terug en ik zie jou op 20 april met het ontbijtje.
    maandag weer werken, dat zal wel een beetje tegenvallen maar ja het went snel weer.
    bedankt voor de gezellige mailen

• 08 April 2010 - 11:36

Marcel En Ilse:

Geniet nog van de laatste dag hè!
    Een héle goede reis toegewenst en tot snel!! liefs van Marcel en Ilse

• 08 April 2010 - 17:17

Pe En San:

Zo luiwammessen, kom nu maar naar huis toe. (uitspraak van Peter) oftewel hij mist jullie ook heel erg. Nou ik ben erg happy dat jullie weer gauw thuis zijn want ik heb jullie wel erg gemist hoor zo na 3 maanden. En Dennis flik het niet om meteen met het nieuws te komen dat je alweer een nieuwe bestemming heb gevonden want ik heb net gehoord dat je van de Gamma niet meer weg mag. Ik was blij dat school nog zwarte pieten smink had dus ik zal me goed schminken om nog een beetje bij jullie te passen. Ik ben het met Annemieke eens, wij willen dit helemaal niet horen deze informatie. Nou aan de berichtjes te zien is iedereen weer blij dat jullie naar huis komen en dat is alleen maar een goed teken. Ik wens jullie een hele goede vlucht en rust daarna nog even lekker uit.

Dikke kus van ons en (stiekem maak ik op dit moment een vreugdedansje)

• 08 April 2010 - 17:18

San En Pe:

p.s. dat vreugdedansje is echt uniek want ik ben 1e paasdag van de trap af gedonderd en alles doet au au au.

• 08 April 2010 - 19:47

Lisette:

hoi dennis en marijke
    een goede terug reis en jullie komen op tijdterug het word hier ook lekker weer en dennis tot volgende week .
    gr lisette

• 09 April 2010 - 10:31

Klaas En Annie :

Hoi luitjes, nu nog een lange reis terug, daar worden jullie weer moe van en zijn dan weer aan vacantie toe. Wij wensen jullie een goede vlucht en tot ziens.DOEIIIIIIIII

• 09 April 2010 - 18:26

Carina:

nu al weer terug??? hahaha
    hoop dat alles veilig verloopt en jullie weer snel terug zijn in het gewone wereldje, zonder rijst velden, ik bel jullie volgende week wel even kus van mij