We zijn er !!! - Reisverslag uit El Nido, Filipijnen van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu We zijn er !!! - Reisverslag uit El Nido, Filipijnen van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

We zijn er !!!

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

28 Februari 2010 | Filipijnen, El Nido

We hebben heel erg getwijfeld maar er toch goed aan gedaan om een `air con` busje naar El Nido te nemen. Normaal gaan we altijd met de public bus maar ze hadden al gewaarschuwd voor een hele erge weg. Nou dat was het zeker. Maar gelukkig in een air con bus zijn alle ramen dicht dus geen last van alle stof, wel een bumpy ride. Maar we gingen zomaar eerder weg !!! ja ja dat kan dus toch, na 4 uur zijn we aangekomen in El Nido, we hadden dit keer heel wijs gereserveerd, bij Cliff side. Het heeft erg mooie huisjes, twee aan elkaar, ruim en maar voor 600p.
We blijven hier een weekje, gaan veel eiland hoppen.We hebben meteen een toertje voor morgen geboekt. Daarna eten en te bed. Tis best raar we gaan vrij vroeg slapen we zijn echt zo moe, en met eten je zit heel snel vol maar heb ook snel weer `honger` we houden het maar op de warmte. Oke tot later weer.

Ik wilde nog effe melden;
erg leuk van jullie die berichten terug, ook daar kijken wij naar uit.
kussies

• 28 Februari 2010 - 12:42

Pe, San En Kids:

We vroegen ons al af of jullie nog leefde. Maar ja jullie weten niet eens dat de wereld bestaat volgens mij. Jullie zitten op een andere planeet want anders zaten jullie nu ook in de regen. Nou hier in Andijk city gaat alles goed. We zijn met onze tuktuk naar Friesland geweest. nee echt, een paradijs als je daar komt. We hadden een caravan op internet gezien en die leek ons wel wat maar toen we arriveerde en hem zagen was ons paradijs een fatamorgana. Wat triest zeg, daar hoefde geeneens meer een touringcar doorheen. Dus met ongedane zaken weer naar huis. Vorige week maandag al naar hippolytushoef voor een caravan maar daar belandde ik bij Frans en Mariska Bauer tussen de woonwagens. En de hele caravan was met siliconen aan elkaar gelijmd. Dus de foto's op marktplaats zien er mooier uit dan in het echt. Dat gevoel heb ik ook altijd met mijn eigen foto's hahaahahaha. De meiden hebben voorjaarsvakantie gehad en we hebben het overleefd. Veel geknutselt en gepuzzeld thuis en ik ben zelfs aan het punniken geweest. Hoe ver kan je gaan. Ik ben druk aan het Zumba-en en het werpt zijn vruchten af hoor. Als je terug bent zit ik strak in het vel haahahahahahaha. O ja, we hadden goed nieuws wij krijgen PGB (persoonsgebonden budget) voor Britt. Vertel je thuis wel hoe en wat. Ron en Sandra hadden hun auto in de prak gereden met de sneeuw en hebben nu weer een nieuwe auto. Seat Altea. Nou voor de rest weet ik niet meer zoveel te liegen. Alleen dat ik je nu toch wel begin te missen. Deed ik al hoor.

hele dikke kus voor jullie beide.

• 28 Februari 2010 - 13:45

Pap En Mam:

goed geslapen ???

jullie mail ontvangen..
    dus voorlopig doen we het zo. Veel plezier en.....
    volgende week wordt het hier lente.

groetjes

• 02 Maart 2010 - 17:19

Len:

bonte billen?

Ja, vinden jullie het gek dat je best moe bent.
    Ik wordt het al van het lezen van jullie ondernemingen. hihi.

groeten weer. xx