Veilig aangekomen. - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen. - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen.

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

17 Januari 2010 | Filipijnen, Manilla

Nou, nou, dat was mijn tripje wel weer.
Om half tien s`ochtends met de trein, toen met het vliegtuig twee keer een overstap en 18 uur later kwamen we aan in Manilla de hoofdstad van de Filippijnen.
We zitten nu midden in het centrum van deze stad vol armoede.
Bij elke winkel/mall/hotel staat security full armed!! rambo is er niets bij.
Hier blijven we 2 nachten en vliegen dan naar de Visay`s waar het echte eilandenwerk kan gaan beginnen.
Tot dan, later!

• 17 Januari 2010 - 09:08

Lisette:

veel plezier daar en kijk uit he
    en geniet maar van de warme zon hier heeft het weer gesneeuwt laterrrrrr
    gr lisette

• 17 Januari 2010 - 10:33

Nancy:

Goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. Jeetje wat een heftige overgang van alles in het westen naar niets daar, pffff.
    Geniet van jullie verdere reis!!!

Groetjes van ons allen

• 17 Januari 2010 - 11:08

Judith:

He marijke en Dennis!
    Goed om te horen dat jullie daar veilig zijn aangekomen!

Hier ook alles prima, frummel heeft maar 1 dag achter de bank gezeten!

Ik hou de site in de gaten! Heel veel plezier.

Groetjes Judith

• 17 Januari 2010 - 14:43

Pa En Ma Rohof:

mooi om te horen dat jullie goed aangekomen zijn. En......het is daar 7 uur later ???!!!

hebben jullie goed 2 nachten goed geslapen ??

veel plezier verder.

groetjes

• 17 Januari 2010 - 17:36

Carina:

blij dat jullie veilig zijn aan gekomen heerlijk
    weer daar he? hier is het eindelijk aan het dooien,have fun en ik hou jullie in de gaten
    xxxx carina

• 17 Januari 2010 - 18:02

Pe En San:

Hee lieverds

Ja die rambo's wisten dat er twee rare gasten uit holland zouden arriveren. Dus heel manilla in rep en roer. Maar alle gekheid op een stokje, ik ben blij dat jullie veilig zijn aangekomen. Hier begint de zomer ook hoor. Vandaag was het lekker aan het dooien en we hadden het zonnetje. Dus Marijke onze afspraak ben je nagekomen. Je hebt aan me gedacht want ik heb het zomergevoel hihihi. Maar misschien komt dat ook omdat we aan het neuzen zijn voor een caravan. Voor ons het vakantiegevoel. Nou ontdekkingreizigers doe voorzichtig en carpe diem.

Dikke kus Sandra

• 17 Januari 2010 - 19:08

Len:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    Voorzichtig maar met al die securities en lekker even de beentjes strekken.
    kus pap en len.

• 18 Januari 2010 - 14:55

Els Spaan:

Hoi marijke en dennis leuk om jullie te volgen en dat de eerste reis goed verlopen is ik ga zeker vaak kijken,geniet ervan els