Vertrekdag - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu Vertrekdag - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

Vertrekdag

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

15 Januari 2010 | Nederland, Enkhuizen

Na een reisje in de trein, zijn we nu ingechecked en wel op Schiphol, helaas met de slechtste plaatsen in het vliegtuig die er zijn.
Maar goed, hebben we dat ook eens een keer meegemaakt.
We gaan op vakantie dus.........dat mag de pret niet drukken.
Tot laterzzz.

• 15 Januari 2010 - 11:16

Roy Busch:

Dat begint al goed man:D!
    Ach des te leuker is het als je gearriveerd bent!

• 15 Januari 2010 - 11:37

Marjolein:

Wauw spannend, nu gaat het echt beginnen!! En.. wat zijn de slechtste plaatsen dan, achter de vleugel zonder uitzicht, of naast de toiletten? Goeie reis!! XXX

• 15 Januari 2010 - 15:33

Pe En San:

Hee lieve schatten,

Moesten jullie in het vrachtruim dat jullie de slechtste plaatsen hadden? Nou Dennis, als je dit leest heb je volgens mij alle joga standjes in het vliegtuig gehad om een beetje comfortabel te zitten/liggen maar ik hoop dat je je er doorheen geslagen heb. Die lieftallige vrouw van je heeft je natuurlijk al een filipijnse rugmassage gegeven voor het leed. We denken aan jullie en we wensen jullie heel veel plezier en denk zo af en toe ook aan ons als je aan een pilsje zit.

Dikke kus van Pe en San en de kids.

• 16 Januari 2010 - 09:05

Martijn:

Dennis en Marijke

Hele fijne vakantie toegewenst!!