Angekomen in Bohol. - Reisverslag uit Bohol, Filipijnen van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu Angekomen in Bohol. - Reisverslag uit Bohol, Filipijnen van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

Angekomen in Bohol.

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

19 Januari 2010 | Filipijnen, Bohol

Vroeg opgestaan en om half zes met de taxi naar het vliegveld.
Onderweg met de taxi een aanrijding gehad, gelukkig aan de achterkant.
Na een discussie onderling weer verder, gelukkig nog op tijd.
vanuit het vliegtuig zagen we onze bestemming al liggen, en ik moet je zeggen dat zag er al goed uit.
Na een als sardientjes in een blikje opgepropt ritje in een tricycle (Dennis achterop en Marijke in de zijspan met alle bagage)
Uiteindelijk een hotelletje gevonden met zwembad vlak aan zee.
Eerst even een lunch besteld waaronder barbeque chicken, plots was daar een luide knal!
De keukenhulp had in plaats van olie benzine in de pan gegooid met als gevolg dat de fles vlam vatte en ontplofte en hij in no time volledig in brand stond.
Gelukkig kon hij zichzelf blussen door een teil met water over zich heen te gooien.
We schrokken allemaal zo dat het personeel en wij het pand verlieten.
De schrik zat er goed in, de kok is met spoed naar het ziekenhuis gebracht met hevige brandwonden.
voor zover het slechte nieuws, voor de rest gaat alles goed hoor!
Lekker de hele dag op het strand rond gebracht.
Even ter indicatie, het eten en drinken is hier spotgoedkoop, maar de accomodatie wat duurder als de rest in Azie.
1 liter bier kost hier op een terrasje aan het strand 1 euro en 20 cent!!! lunch en diner ong. 3 euro per persoon met drinken.
We hebben alvast een paar foto`s toegevoegd.

Groetjes.

  • 19 Januari 2010 - 11:38

    Sonja:

    hallo vakantiegangers,
    meid wat maken jullie toch allemaal mee.als het vanaf nu maar helemaal lekker gaat.het eten en drinken kost echt niet,ongelooflijk wat goedkoop.ga maar lekker genieten hoor.hier is het mistig en somber weer.alle sneeuw is gelukkig weg.marijk er stond dat je foto`s had toegevoegd,maar ik kan ze niet vinden.ik druk op alles waar foto op staat,maar ik kom niet verder dan de palmbomen en die rijstvelden.maar die staan er al langer op.nou ik hoor het ok?heel veel plezier nog en tot mails.
    liefs sonja

  • 19 Januari 2010 - 13:10

    Sandra En Twan:

    hoi vakantiegangers,
    nou lekker dan een aanrijding,kok in brand als dit het begin is hoop wij dat het toch weer beter word. dennis kan meteen aan de gang als kok als hij wil(haha).wel lekker goedkoop hooor allemmaal.en marijke moest jij nu als pakezel fungeren?daar heb je toch je man voor!nou geniet maar lekker en denk maar niet aan ons koude kikkerlandje.
    dikke kus sandra en twan

  • 19 Januari 2010 - 16:57

    Pe En San:

    Nee maar voor de rest gaat alles oke daar. Moet ik al wiplashbanden naar jullie opsturen voor jullie nek en ik heb Danny Leung al naar jullie hotel gestuurd. Weet ik zeker dat jullie nog knap te eten krijgen. En Marijke ik had je wel in die zijspan willen zien met al die bagage. Die foto kunnen we op youtube zetten. Nou ik ben wel blij dat jullie ongedeerd zijn. Nou hier is het lekker aan het dooien en je begrijpt ik ben zooooooooooooo BLIJ.
    Morgen mag ik weer een ochtend voor l.u.l. staan in groep 3 als Kwebbel. De meiden heb ik maar niks verteld, kunnen ze zich ook niet van tevoren schamen hahahahahaha. Dennis moet ik trouwens al zovast een plaatsje reserveren bij de AA????
    Want ja, dat bier zo goedkoop, dan word het straks afkicken in Holland. En zie je wel dat je goedkoop uit eten kan, niet te geloven dat ze hier dan van die ongelovelijke prijzen moeten vragen. Nou ik zou zeggen geniet nog lekker en drink een biertje van mij hahahahahaha. Dat kan ik nog net betalen, stuur de rekening maar naar mij. Dikke kus van ons allemaal. xxxxxxxxx

  • 20 Januari 2010 - 20:39

    Nancy:

    Oh nee dat ga je niet menen zeg, hahhahaha dat hebben jullie weer. Nou als het bij dit soort narigheid blijft dan is het goed. Jeetje wat stom van die man. Mooie foto's.

    Have fun.

    Dikke kus

  • 21 Januari 2010 - 11:42

    Pap En Len:

    leuk zo'n tricycletje.
    Misschien iets voor pap en belle in een bakje?

    Vervelende ervaring met die kok zeg! Snel maar vergeten. T'ís niet anders. Nu lekker genieten. dikke kus. pap en len.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Bohol

Filipijnen 2010

Recente Reisverslagen:

28 September 2011

kjnnjjjnjnj

08 April 2010

Laatste dag

24 Maart 2010

chillen!!

21 Maart 2010

Batad

17 Maart 2010

midden tussen de rijst-velden.
dennis en marijke

2 maandjes heerlijk ronddwalen door Thailand met name island hopping met een aardig robbinson gehalte!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 65127

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 08 Maart 2014

Thailand/Laos 2014

08 Januari 2012 - 08 Maart 2012

Thailand 2012

15 Januari 2010 - 10 April 2010

Filipijnen 2010

05 Januari 2008 - 15 Maart 2008

Azie 2006 en 2008.

Landen bezocht: