hier was ze weer!!!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu hier was ze weer!!!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

hier was ze weer!!!!!!

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

11 Februari 2006 | Thailand, Bangkok

hai,
we zijn net terug van het shoppen.
ondanks dat de markt zo groot was viel hij een beetje tegen. het was waarschijnlijk te groot. je wist niet wat je wel of niet had gehad. en heel veel spullen die je niet mee kon nemen of die we niet nodig hebben. maar goed het was weer een belevenis op zich.
toch nog effe terug naar chinatown.
en weer met een groote tas vol thuis.
met allemaal koopjes en leuke spullen.
we zijn echt helemaal kapot en dan hebben we nog wat voor e boeg, maar misschien slapen we dan goed in het vliegtuig??

we mogen alle spullen in het hotel gelukkig opslaan totdat we weggaan. dat scheelt veel shouwen.

san, bedankt ook jij voor alle mailtjes en ik zal je snel opzoeken, zeker bellen.
ben erg benieuwd naar je masker. he enne ze mogen al blij zijn dat ik meteen de volgende dag al naar het werk kom.
dennis heeft tot donderdag vrij. dus dat zal nog wel effe tegenvallen. voor peter nog een foto van kraantjes gemaakt.
ik zie ernar uit om weer effe bijte kletsen met je, en de kids.
dikke kus mij.

nou mensen we checken de mail nog een keer vanavond voor we naar het vliegveld gaan, dus als jullie nog iets kwijt willen ofzo kan dat. anders tot ziens en hoors.

  • 11 Februari 2006 - 13:04

    Joke:

    Nou vooruit, nog een mailtje dan. Hele goeie reis en tot maandag op het werk!

  • 11 Februari 2006 - 16:17

    Kitty:

    hoi hoi
    dan toch nog een berichtje vanuit zwaagdijk, het maakt mij niet uit maar je tijd( 10 uur) staat op de planning. ik geef je groot gelijk dat je nog even moet jetlaggen maar ik wil niet katten maar we hebben het 6 weken zonder je gedaan dus doe maar rustig aan. we zien je maandag wel aan komen waaien. in dit heerlijke koude kikker landje. succes met de vlucht. groeten

  • 12 Februari 2006 - 10:39

    Sandra A.:

    Nou ik heb vanochtend gekeken of jullie geland zijn en jullie staan weer op hollands grond.
    Ik verheug me ook je weer te zien want ik vind het echt niks dat je zo lang weg bent. Maar goed voorlopig ben je er weer. We spreken elkaar snel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

dennis en marijke

2 maandjes heerlijk ronddwalen door Thailand met name island hopping met een aardig robbinson gehalte!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 65112

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 08 Maart 2014

Thailand/Laos 2014

08 Januari 2012 - 08 Maart 2012

Thailand 2012

15 Januari 2010 - 10 April 2010

Filipijnen 2010

05 Januari 2008 - 15 Maart 2008

Azie 2006 en 2008.

Landen bezocht: