Op naar een nieuw avontuur. - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu Op naar een nieuw avontuur. - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

Op naar een nieuw avontuur.

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

01 Januari 2008 | Nederland, Enkhuizen

A.s.zaterdag 5 januari 2008 gaan Dennis en Marijke weer een tripje maken naar zuid oost azie.
We zullen 10 weken gaan back-packen door Maleisie en Indonesie, en komen dan 15 maart weer terug in Nederland.
We zullen starten in Kuala lumpur (Maleisie) om vanuit daar de oversteek te gaan maken naar Sumatra (Indonesie)
Dan naar Java, Bali en Lombok en weer terug naar Maleisie.
Maar aangezien het nu regenseizoen is in Indonesie (het kan er flink spoken) kan onze planning weleens anders uitpakken, en zullen we waarschijnlijk eerder teruggaan naar Maleisie waar het weer een stuk beter zal zijn, misschien pakken we dan ook het zuiden van Thailand nog mee.
Via het landkaartje kan je zien waar wij op dat moment verblijven.
Al onze belevenissen en routes zullen te lezen zijn op deze web-site.
Voor iedereen die het leuk lijkt, kan ons op deze manier volgen en kan ook reageren op de berichtjes die wij plaatsen. (vinden wij altijd leuk)
Als de internet snelheid terplaatse ook redelijk is, plaatsen we deze keer ook foto`s erbij.

Groetjes, Dennis en Marijke.

• 01 Januari 2008 - 14:06

Joke:

Leuk om straks jullie verhalen weer te volgen. Heel veel plezier daar!!!

• 01 Januari 2008 - 20:13

Sandra En Peter:

dag lieve schatten

allereerst een heel mooi en gezond 2008. En natuurlijk wens ik jullie weer een hele mooie vakantie toe. Ik ga je wel weer missen hoor marijke.(jou ook hoor dennis) Ik heb net ook je ouders even een berichtje gestuurd. nou ik zie je donderdag, lekker ff bijkletsen.

Dikke kus van ons

• 02 Januari 2008 - 12:23

Nancy, Alex & Joey:

Gelukkig nieuwjaar in volle goede gezondheid en dat jullie maar weer heerlijk vaak en lang mogen reizen in het nieuwe jaar.

Ik zal weer heerlijk alles volgen vanaf dit altijd te koude of te natte kikkerland dus ik zou zeggen veel gruwelijke details hoe lekker warm het is enzo dat is heerlijk voor het thuisfront!!!!

Heel veel plezier, geniet er lekker van!!!

Dikke kus!

• 02 Januari 2008 - 13:19

Afra:

Hoi lieve mensen
    Jullie ook een heel goed en gezond 2008 en Marijke je ziet het,gelukt ik ga jullie volgen, heel veel plezier groetjes

• 03 Januari 2008 - 10:09

Pascal:

nou ik heb jullie site gevonden hoor wel leuk hoor ik zal m volgen heel veel plezier daar hoor gr pas

• 04 Januari 2008 - 19:27

Bert En Margreet:

jullie ook de beste wensen voor t nieuwe jaar.
    En heel veel geluk en plezier met jullie nieuwe avontuur,we gaan t zeker weer volgen.