het is nu definitief het einde - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu het is nu definitief het einde - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

het is nu definitief het einde

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

11 Februari 2006 | Thailand, Bangkok

hallo,

heerlijk geslapen.
eindelijk weer eens warm water na 4 weken, dat is effe wennen.
gister naar pat pong, was erg interessant.
heel veel toeristen op zoek naar een thai-poppetje!
ook werden er div. shows gegeven, met de raarste benamingen.
wel wat terasjes genomen om mensen te kijken.
maar wij hebben ons verder keurig gedragen!
vandaag naar de grootste markt van bangkok, 15.000 kramen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hier is echt alles te koop.
we hebben een bigshopper aangeschaft en extra bathjes gepind.
we gaan om ongeveer 22.00 uur met de taxi
(toch mar wel) naar het vliegveld.
daar effe douchen en omkleden voor de winter!!!
dan hopen we op tijd te vliegen, 2.30
vluchtnummer ci065 met china airlines.
dus zien we jullie binnenkort wel weer.

deze reis was echt een topper, veel mooi en bizarre dingen gezien en meegemaakt.
echt de moeite waard.
wat me wel op viel is dat ook hier in thailand de thai-poppetjes dikker worden.
en ook de back-packers zelf.
dat is me dit jaar echt op gevallen, je hoort het vaak op t.v. maar nu ook dus gezien. ook veel oudere mensen die back-packen. best geinig.
zo deze reis is ten einde, nu weer op voor de volgende (phillipijnen??).

bedankt voor al jullie reacties, hier hebben we echt van genoten.

tot snel allemaal, en oh ja kitty ik kom maandag echt niet al om 10 uur hoor.
12 of 13 uur. ik kom namelijk zondag thuis en moet ook effe anti jetlaggen.
dus dan ben ik weer van de partij!!!

veel groetjes, dennis en marijke.

• 11 Februari 2006 - 11:47

Sandra A.:

Dag lieverds, als jullie dit lezen dan zitten jullie vast al in het koude kikkerlandje met jullie wollen sjaals om en oorwarmers. WELKOM THUIS en hopelijk een goede reis gehad. We hebben jullie ontzettend gemist en over die filipijnen hebben we het nog wel. Want ja, wat verzinnen jullie dan weer voor pret vooraf?????? Ik vind je wel een watje hoor Marijk, dat je niet meteen maandag weer aan het werk gaat om 10 uur. Je bent toch een echt wijf!!!!! Maar goed, sommige hebben elite tijden. Ik vond het heel leuk om zo weer contact te houden op jullie reis en al jullie verhalen staan in de computer opgeslagen. Nou spreek jullie snel. Groeten uit Andikos

• 11 Februari 2006 - 12:58

Sandra:

jammer he voor jullie dat het echt afgelopen is!!!!maar voor ons wel weer lekker dat jullie thuis komen want we hebben jullie best wel gemist hoor.nou jullie zien me vanzelf wel verschijnen volgende week.we wensen jullie een voorspoedige terugreis met hopelijk geen rare fratsen!!!dikke kus sandra en mario en jullie vriendje twan.