verwende nesten!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu verwende nesten!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

verwende nesten!!!

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

29 Januari 2006 | Thailand, Bangkok

sabadee,

wat een tegenvaller hier op koh chang.
het eiland zelf is wel erg mooi, maar de stranden vallen gewoon erg tegen.
we zouden de laatste dagen lekker op het stand vertoeven maar er is geen strand, de zee komt zo hoog dat er geen zand meer over is voor op te liggen. pas laat op de dag zakt het water en kun je daar liggen maar dan is de dag bijna om.
dus we hebben besloten om naar een ander eiland te gaan. het word koh wai, hier zijn maar een paar hutjes op het gehele eiland, het eiland is niet zo heel groot, maar je kunt er goed snorkelen, de zee is glashelder en ze hebben spierwit strand.
misschien daarna nog koh kood. dit is een groter eiland maar moet wel mooi zijn.
dus waarschijnlijk kunnen we jullie dan effe niet meer mailen, want ik denk niet dat , dat daar kan. maar bij deze weten jullie er al van, zodat jullie niet ongerust hoeven te worden.
ook op het landkaartje kunnen we niet goed aangeven waar we zitten omdat dit er niet opstaat, dus hebben we het ongeveer aangegeven.
we weten niet wanneer we weer contact opnemen, maar zeker voor we nog naar huis gaan. natuurlijk mogen jullie evengoed naar ons mailen, is voor ons best leuk als we weer back to real life zijn.
gister en vandaag met een scooter het gehele eiland gezien, erg mooi. we soms erg eng omdat het erg bergachtig is en dat best eng is achter op een scooter. maar alles is goed gegaan, gewoon rustig aan he.
vanavond gaan we barbequen, lekker hoor.
als jullie nog willen reageren, kan dat nog tot 17.00 uur jullie tijd, dan checken wij de mail nog effe.
daarna, effe niet meer.

groetjes dennis en marijke crusoe.

• 29 Januari 2006 - 15:44

Ilse En Bert:

Zo, kan nog net vóór 17.00. Wat heerlijk zeg al die paradijslijke eilandjes. Geniet er er maar lekker van. Hier is het erg koud, vooral door de oostelijke wind. We gingen net een stukje fietsen ,maar het was zo koud dat mijn oren pijn gingen doen, dus toen weer snel terug naar huis.
    Het weekend is weer bijna voorbij, morgen weer aan de slag. Ga gauw wat warms drinken en wens jullie weer veel plezier!

• 29 Januari 2006 - 15:44

Ilse En Bert:

• 29 Januari 2006 - 15:46

Patricia:

hoi dennis en marijke,geniet er van wel gaaf van die witte stranden.het is hier nog erg koud johan en joey zijn aan het schaatsen op de ijsbaan dus straks aan de warme chocolademelk met slagroom.tot gauw groetjes van patricia en de rest