nieuwe locatie landkaart - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu nieuwe locatie landkaart - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

nieuwe locatie landkaart

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

29 Januari 2006 | Thailand, Bangkok

beste

  • 29 Januari 2006 - 18:28

    Kitty:

    hoi hoi
    hier was ik nog even met de uitslag van idols. omdat er nog maar 8 over zijn waren er nu 4 krukken. en op die krukken zaten angelique, aaron, maresha en rafaela. en maresha is er nu toch eindelijk uit. na al een paar keer op de kruk te hebben gezeten maar ja daar hebben we niets over te zeggen. want de uitslag is natuurlijk al lang bepaald. ook al mogen we dat niet zeggen. verder gaat het hier goed en hebben we vandaag op ons eigen slootje op de schaats gestaan een hele aparte ervaring. wel leuk. okee tot de volgende keer maar weer en geniet er maar lekker van alles want het duurt wel weer even voor dat jullie die kant op gaan. (denk ik).

  • 30 Januari 2006 - 13:22

    Sandra A.:

    Nou ik weet absoluut niet of jullie dit nog lezen en anders pas als jullie uitgeluierd zijn. Ik kon een paar dagen niet mailen omdat mijn virusscanner het niet deed en ik konstant problemen had met mijn firewall. Daarbij had ik een zieke Jara en die begint lijkt wel, wat op te knappen, maar zeker weten doe ik het niet hoor. Zondagavond heeft Peter de BBQ aangezet en hebben we lekker spare ribs aan het roosteren geweest. Samen met mijn ouders, wel komisch hoor, midden in de winter de BBQ aan. Maar ze smaakte er niet minder om. Dinsdagochtend moet ik bij de peuterspeelzaal verkleed als Kwebbel van Kabouter Plop. Het is dan nationale voorleesdag en ze hadden mij gevraagd of ik wilde komen voorlezen. Nou en sappie doet dat wel weer natuurlijk. Ik zal foto's maken, dus dan zie je me wel in mijn kostuum. Nou ik zie wel weer via de email wanneer jullie weer in de bevolkte gebieden zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

dennis en marijke

2 maandjes heerlijk ronddwalen door Thailand met name island hopping met een aardig robbinson gehalte!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 65127

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 08 Maart 2014

Thailand/Laos 2014

08 Januari 2012 - 08 Maart 2012

Thailand 2012

15 Januari 2010 - 10 April 2010

Filipijnen 2010

05 Januari 2008 - 15 Maart 2008

Azie 2006 en 2008.

Landen bezocht: