zee en strand!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu zee en strand!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

zee en strand!!!!!!!!!!!!!!!!!

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

24 Januari 2006 | Cambodja, Preah Seihanouk

zo, nu begint onze vakantie echt.

wat een reacties in ene, super.
dat vinden we zo tof, en leuk om van veel weer iets te horen, bedankt.
gister zat de busrit zomaar een keer mee.
we vertokken om precies 8.15, en kwamen om 12.30 al aan. nou dat is nog niet gebeurd deze vakantie(ze wisten hoe we zo naar de zee verlangde).
we hebben een eigen bungalow-tje vlakbij het mooiste strand van hier, de eigenaars zijn britten, en het is vrij nieuw en mooi schoon.een van de mooiste tot nu toe.
de temperatuur is erg aangenaam, van bok-heet in het binnenland, tot een graad of 30 aan de kust en een koele bries!!!
heel goed uitehouden dus. na het inchekken meteen ons zwemgoed aan en naar de zee, heerlijk gezwommen het water is echt heerlijk niet zo koud aan je buik, zodat je 30 min. moet doorkomen.
wel jammer is dat er veel bedelaars zijn op het strand, mensen `met` geen armen of benen of beide. deze kunnen als ze willen best werken ,maar ja dit is makkelijker geld verdienen zo, en ja de jappen en china people trappen er nog in ook.stom.

we zijn vandaag op route met een scooter, en hebben vanmorgen bij een bakkerij gegeten, deze bakkerij besteed een groot deel van jou rekening (van wat je gegeten hebt) aan een goed doel.
het starfisch project, dat is een instantie die kans arme cambodianen helpt.
we hebben hier heerlijk ontbeten, en een donatie gedaan.
voor weinig geld help je die mensen al heel snel.

we gaan nu nog effe een zwemmeltje doen, dus tot de volgende keer.

groetjes dennis en marijke

  • 24 Januari 2006 - 10:57

    Nancy, Alex & Joey:

    Wat een spannende verhalen he van de afgelopen dagen. Jullie maken zo wat mee he. Ik ben blij te horen dat jullie het nog steeds naar jullie zin hebben. Ondanks het koude douchewater, oh ik moet er niet aan denken het is volgens zeggen hier vannacht -8 graden geweest. Dus no thanks! Ik moet altijd zo lachen als ik die contrast verschillen waarneem van waar jullie nu zijn en hoe wij het hier hebben. Hup wij pakken effe een lekkere warme douche stappen in de auto en rijden via een normale weg naar....... wauw en jullie zijn al blij daar met een normale busrit die ook nog redelijk op tijd is.
    Hier gaat alles lekker. Em is op bezoek geweest om onze kleine man te bewonderen. Was onwijs gezellig. En papa en Len zijn lekker aan het bijkomen van hun wel verdiende rust en doen alleen nog een kaartavond en dat is het over het algemeen. Ik ben inmiddels aan mijn nieuwe baan begonnen,heerlijk weer in de telecom. Ik heb het enorm naar mijn zin. En ehhh ik ben voor de komende week weer vrijgezel want Alex zit weer in Frankrijk. Met Joey gaat ook alles super, hahahaha die donder weet sinds vorige week woensdag hoe hij moet lopen. Dus alles is nu interessant. Lopen joh dat hij doet, hij gaat overal heen. Inmiddels heb ik de woonkamer ook maar een beetje omgebouwd zodat de kleine man lekker tekeer kan gaan in de kamer.Verder gaat het goed alleen is het erg koud hier, oh en zeker als jullie even melden dat het daar 30 graden is, nou dan voel ik me echt zielig hoor hier met als ik mazzel heb 2 graden.
    Oh ja ik had voor papa alle berichten van jullie en iedereen uitgeprint zodat hij het allemaal op zijn gemak kon lezen. Hahaha hij was helemaal onder de indruk van de hoeveelheid papier dat was, maar hij heeft er erg van genoten, len ook trouwens. Ja als je het allemaal door de telefoon verteld komt het niet altijd helemaal over, dus vandaar geprint.
    Ik zal proberen om gewoon iedere dag wat te sturen naar jullie, lezen doe ik jullie berichten uiteraard wel alleen zal ik nu ook blijven reageren, dan hou ik julie op de hoogte hoe het ons hier vergaat.

    Dikke kus Nancy, Joey, Alex, Papa en Len

  • 24 Januari 2006 - 12:30

    Roos:

    hey hey mr en mevr bellekom : )
    zo tehoren gaat alles goed met jullie das leuk om tezien ..... als je t van de andere alleen maar hoort nu ik ook internet heb kan ik t zien ....
    hier gaat ook alles supper goed ... alleen egt heel erg koud brrr .....
    en wat luk dat jullie getrouwd zijn ( marijke dat je t zo goed geheim kon houden knap hoor : )
    nou luitjes zwemse weer vandaag en jullie horen weer een keer van me ....
    dikke kus roos

  • 24 Januari 2006 - 14:10

    Sandra A.:

    Jeetje hebben ze daar geen reintregatieprojekten om weer aan het werk te komen als je je armen of benen mist? Ja, ik wil ook wel gaan bedelen langs het strand maar met -5 gaat me dat toch echt te ver hoor. Maar wat een goed projekt van die bakker. Leuk idee. Ik krijg helemaal een pesthumeur als ik hoor dat jullie 30 graden hebben. Dat temperatuurtje zou erg goed voor mijn nek en rug zijn. Vandaag heb ik snel een antivirusscanner op mijn computer gezet want die was al twee dagen verlopen en ik durfde niets meer op de computer te doen. Maar goed, we zijn weer beveiligd en kunnen weer als een gek typen. Max is nog steeds ziek en vanochtend de dierenarts gebeld. Blijkt een virus onder de honden te heersen met braken en diaree. Dus meneer mag vanavond aan het rijst en de gekookte kip. Hij had wel met jullie meegekunt. Als het morgen niet beter is moet ik naar de praktijk komen om een prikje te halen zodat zijn maag wat rustiger word en moet hij weer op speciaal voer. Weljaaaaaa!!!!!! Ook Jara is nog steeds niet de oude. Het rochelt in haar borstje en verkouden, niet te geloven. Ze is elke nacht wakker en je begijpt hem al......IK OOK!!!! Dus morgen ga ik even met haar naar de dokter toe om even haar longen te kontroleren. Goh jullie oproep voor reactie's heeft geholpen volgens mij. Gezellig al die berichten. Nou voor de rest niet zo veel te vertellen dus tot morgen.

  • 24 Januari 2006 - 15:35

    Kitty:

    hoi hoi
    hier zijn we weer een keer, want ik heb je nog niet verteld wie of dat er uit is gegaan met idols en dat was deze keer criston. ik weet wel dat aaron ook op de kruk heeft gezeten maar de derde naam moet ik je schuldig blijven. ik heb zaterdag vanwege de burenavond niet gekeken en deze info van de site afgehaald maar zo ben jij weer op de hoogte. zometeen ga ik snert eten bij mijn moeder en daar heb ik wel trek in. met deze temperaturen is dat natuurlijk niet zo gek. want je leest het wel het is hier koud. ik heb ondertussen ook patricia weer aan de lijst toegevoegd en ik vewacht geen probleempjes meer. nou marijke en dennis tot devolgende keer maar weer. doei doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

dennis en marijke

2 maandjes heerlijk ronddwalen door Thailand met name island hopping met een aardig robbinson gehalte!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 65112

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 08 Maart 2014

Thailand/Laos 2014

08 Januari 2012 - 08 Maart 2012

Thailand 2012

15 Januari 2010 - 10 April 2010

Filipijnen 2010

05 Januari 2008 - 15 Maart 2008

Azie 2006 en 2008.

Landen bezocht: