laatste dag phnom penh - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu laatste dag phnom penh - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

laatste dag phnom penh

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

22 Januari 2006 | Cambodja, Phnom-Penh

hallo luitjes,
wat tof dat je elke keer weer reageerd sandra.a.wat vond pe van de foto?
het lijkt wel of de berichten die wij schrijven alleen bij jou aankomen, ondanks dat we het toch naar een stuk of 20 adressen sturen.
of is iedereen ons dan toch een beetje vergeten?????
vandaag nog even de stad in gelopen en lekker bij de rivier in een wat luxer frans grand cafeetje de lunch genuttigd met een lekker goudgeel sapje.

onderweg nog naar de bank geweest om te pinnen, want ondanks dat het heel goedkoop is hier, gaat dat toch gewoon door.
best grappig, in cambodja naar een canadese bank, om dollars op te nemen.
de munteenheid is hier de riel , maar er wordt het meest betaald met de amerikaanse dollar, het wisselgeld is dan weer de riel.
dit is om het makkelijk te houden.

we hebben al wat originele tijgerbalsem ingeslagen voor een habbekrats voor marijke haar ruggetje voor als ze weer in de kou van nederland komt.
maar, voolopig is het nog niet zover, we zitten vandaag precies op de helft.
ook al lijkt het dat we hier al veel langer zijn.
de aankomende dagen zullen wat meer relaxed zijn, want dan bereiken we de wateren van de thaise golf en de parelwitte strandjes weer, maar dat bewaren we weer voor de volgende keer.

ilse, hoe was het bij de kapper??

nou SANDRA.A, tot morgen dan maar weer en groetjes aan pe, britt, jara en maxxefrax.

doei. DENNISENMARIJKE.WAARBENJIJ.NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 22 Januari 2006 - 09:42

    Joke:

    Jullie zijn inderdaad nog aar op de helft! Lekker idee hè? Ik ga jullie verslag maar niet meer volgen denk ik. Je maakt ons nu al gek met parelwitte stranden!(geintje hoor, ik vind het juist leuk om te lezen)Geniet ervan de laaste helft van de reis!

  • 22 Januari 2006 - 12:43

    Pa En MA:

    Hallo jongelui we zitten nu bijAnnemieke en Rene,mooie fotoos hoor.We moeten nog 10 keer naar Zwolle dan is dat ook weer achter de rug.Verder hier alles rustig behalve Isa die schreeuwt hier de boel bij elkaar groetjes Pa en Ma

  • 22 Januari 2006 - 12:56

    Sandra A.:

    Ik lijk wel een misdadiger met mijn naam: Sandra A. Ik ben blij dat jullie het leuk vinden dat ik elke dag reageer. Je broer had ook al zo'n lol dat ik zulke verhalen kon schrijven. Dus misschien heb ik toch mijn roeping gemist als schrijfster.Peter vond de foto heel leuk en vond het lief dat jullie aan hem denken. Hij zag meteen dat het een Komatsu PC150 was. Hij zit zelf ook op een Komatsu. Jullie krijgen de groetjes van Pe, Britt en Jara en een dikke knuffel en lik van Maxxefrax. Max is een beetje ziek. Volgens mij een hondenbuikgriep.(Ik weet niet of dat bestaat hoor)
    Vanochtend mocht ik heerlijk uitslapen en daar heb ik ook gebruik van gemaakt. We weten ook waarom Jara zo van de rel is. Ze heeft EINDELIJK een kies, dus ik hoop dat de andere er ook snel achteraan komen, want dan kunnen we weer een nacht doorslapen. Nou mochten jullie op dat heerlijke witte strand liggen met voor jullie uit die mooie blauwe zee met dat koraal en de goude zon in de lucht denk dan even aan mij en neem een borrel op ons. Wij doen dat hier wel op jullie. Tot morgen!!!!

  • 22 Januari 2006 - 15:17

    Kitty:

    hoi hoi
    leuk om te lezen dat het goed gaat bij jullie en dat jullie mooie maar indrukwekkende dingen meemaken en zien. hier gaat alles prima en wij hebben gister avond een buren avond gehad. erg geslaagd was het en om 2 uur lagen we pas in bed. dus een teken dat eht gezellig was en iedereen vond het mooi geworden dus dat is wel leuk. spoor ik een beetje heimwee naar ons, omdat jullie de mensen oproepen om te mailen. ik had je al gewaarschuwd hoe langer je weg bent des te minder er mail komt maar ik zal me best doen om de laatste weken jullie op de hoogte te houden. we zijn nu aan het schaatsen kijken en het is niet alleen maar nederland wat de klok slaat en dat is best wel gek. de laatste jaren ben je dat zo gewend. ik heb roos ook aan jullie lijst toegevoegd want die heeft sinds woensdag een computer. ik zal ook patricia even berichten dat het een vreemde gang van zaken is maar dat jullie het ook niet weten. okee jullie weten weer wat en we gaan ons opmaken voor een koude week. het gaat behoorlijk vriezen zeggen ze maar ik heb het liever dan regen. ik ga zo weer wat eten in elkaar brouwen en tot morgen of ergens in deze week. het is nu eenmaal zo dat het ook leuk om te lezen hoe het in nedeland is. ron vind dat ook altijd. groeten

  • 22 Januari 2006 - 16:43

    Jorrit En Mieke, Huiszitters!!:

    Als ik dit zo lees krijg ik meteen zin om zelf weg te gaan..enfin dat zit er ff niet in want in Enkhuizen op de lang tuinstraat heeft het griepvirus huisgehouden en nu zijn Mieke en ik allebei ziek. gelukkig is frumpie aardig ontdooid ten opzichte van ons, en hebben we veel steun aan de lieverd :) voor ons is het ook alweer de helft dat we in jullie huis zitten en het zal zwaar worden weer naar onze ouders terug te moeten keren....ach het is een leuke ervaring en bevalt bijzonder goed. voor de rest gaat alles ok hier erg koud en vochtig in nederland maar dat is het altijd wel
    nou ik ga stoppen want ik weet niets meer en mijn hoofd ontploft van de griep! veel plezier nog daar!! groetjes van Mieke en Jorrit en pootje en miauwtje van Frum

  • 22 Januari 2006 - 18:44

    Martin En Ellen:

    Hoi vakantiegangers,
    Zo te horen hebben jullie het nog prima naar jullie zin.Wel lekker dat er nu een paar relaxte dagen aankomen voor jullie. Jullie zullen intussen ook wel poepbruin zijn, denk? En wij maar van die bleekscheten blijven hier!
    Wij zijn dit weekend begonnen met een houten vloer te leggen in de woonkamer. Wat een klus! De meeste spullen staan in de garage op een paar dingen na, dus we zitten er lekker kaal bij. Maar goed, we hebben er speciaal een week vrij voor genomen dus we zijn nog wel effe bezig. Maar je ziet het wel opknappen.
    Nou, als jullie lekker in de zon liggen denk dan nog effe aan ons, harde werkers! We gaan er nu weer mee stoppen dus tot mails! Groetjes, Martin en Ellen

  • 22 Januari 2006 - 18:45

    Martin En Ellen:

    Hoi vakantiegangers,
    Zo te horen hebben jullie het nog prima naar jullie zin.Wel lekker dat er nu een paar relaxte dagen aankomen voor jullie. Jullie zullen intussen ook wel poepbruin zijn, denk? En wij maar van die bleekscheten blijven hier!
    Wij zijn dit weekend begonnen met een houten vloer te leggen in de woonkamer. Wat een klus! De meeste spullen staan in de garage op een paar dingen na, dus we zitten er lekker kaal bij. Maar goed, we hebben er speciaal een week vrij voor genomen dus we zijn nog wel effe bezig. Maar je ziet het wel opknappen.
    Nou, als jullie lekker in de zon liggen denk dan nog effe aan ons, harde werkers! We gaan er nu weer mee stoppen dus tot mails! Groetjes, Martin en Ellen

  • 23 Januari 2006 - 21:49

    Margreet En Bert H.:

    Na lange tijd ook weer even een bericht van onze kant. We hadden al een tijdje niet achter de compu gezeten , normaal doen we dat elke avond even maar nu kwam er steeds wat tussen..
    Nu hebben we een hele berg berichten gelezen en zijn weer helemaal bij!
    Heftige dingen allemaal om te zien zo tijdens je vakantie, maar als je daar bent hoort het er wel bij vind ik. Goed, hier gebeurt verder weinig bijzonders, we kijken erg uit naar ons minivakantietje met zn tweeen ( sauerland). OP het werk ook alles rustig
    Geen gekke berichten dus ( saai he)

    groet m en b en w

  • 24 Januari 2006 - 18:54

    Sandra:

    zeg ik reageer ook wel meestal he maar ik heb nu ook laptop en toen we alles van de oude computer gingen omzetten is er iets fout gegaan vandaar dat je een tijdje niks van oms heb gehoord.maar hier gaat alles goed hoor en met de kleine twan ook.maar zo te zien redden julie het ook zonder mij he maar stuur een keer een mailtje die bij mij aan komt dan zet ik julie weer bij de favoriete he .dus niet meer zo zeuren he groetjes en kusje van twan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

dennis en marijke

2 maandjes heerlijk ronddwalen door Thailand met name island hopping met een aardig robbinson gehalte!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 65127

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 08 Maart 2014

Thailand/Laos 2014

08 Januari 2012 - 08 Maart 2012

Thailand 2012

15 Januari 2010 - 10 April 2010

Filipijnen 2010

05 Januari 2008 - 15 Maart 2008

Azie 2006 en 2008.

Landen bezocht: