foto`s - Reisverslag uit Vangviang, Laos van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu foto`s - Reisverslag uit Vangviang, Laos van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

foto`s

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

07 Januari 2006 | Laos, Vangviang

hoi,
lange dag gehad. dit word een kort mailtje, ook omdat het al bijna 1 uur duurde om deze foto`s te plaatsen. mooi weer, erg heet.
weer gefietst nu ging dat iets minder.
morgen vertellen we er alles erover.
het is bijna 8 uur en we hebben nog niet avond gegeten dus dat gaan we nu eerst doen.

groetjes en tot morgen,

dennis en marijke.

• 07 Januari 2006 - 13:12

Sandra A.:

Jeetje wat een mooie omgeving zitten jullie. En dan die grijns op jullie gezichten op die foto, nou die zegt genoeg. Hier in Nederland is het ontzettend koud en als ik jullie warme foto's zie, heb ik spontaan zin om een ticket te boeken. Heb alleen een vaag gevoel dat ik niet verder kom dan Belgie momenteel. Hahahahahahaha. Nou ik ben momenteel wel druk bezig met het zoeken van een afrikaans masker. Wat een prijsverschil zit daarin. De een heb je voor 85 euro en de andere voor 30 euro. Morgen gaan we even naar Sintmaartenzee, daar blijkt ook een winkeltje te zitten die afrikaanse spullen verkoopt. En die blijkt hele mooie maskers te hebben. Peter is bij zijn ouders het toilet aan het betegelen en een nieuwe pot e.d. aan het zetten en ik moet zeggen, hij doet het heel netjes. Dus hij kan nu oefenen en straks bij ons thuis aan de gang. Maar eerst de bijkeuken afmaken. Hebben jullie trouwens mijn email via jullie hotmail gehad, want bij mij gaf de outlook aan dat er een fout was gemaakt. Laat het even weten.............. Nou je kan zien dat er nog niet veel op Andijk gebeurd. Nou ik word nu half doodgeknuffeld door Jara, dus ik ga stoppen en haar lekker naar bed brengen. De groetjes van ons allemaal en een dikke kus van de meiden voor jullie,

• 07 Januari 2006 - 21:03

Martin En Ellen:

Zo te zien zitten jullie er wel warmpjes bij! Leuke foto van de heer en mevrouw Bellekom. Bij ons is het nog steeds bokkoud en alles gaat weer z'n gewone gangetje. Vandaag de muren geverfd in de woonkamer(niet die paarse) en dan over 2 weken de houten vloer leggen. We hebben er zin an! Als we die foto's van jullie zien dan krijgen we eigenlijk meer zin om onze biezen te pakken en op vakantie te gaan. Maar ja, je hebt luxe paarden en je hebt werkpaarden! Nou jongens, de groetjes maar weer en doe voorzichtig he!