back to the sixties. - Reisverslag uit Vangviang, Laos van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu back to the sixties. - Reisverslag uit Vangviang, Laos van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

back to the sixties.

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

06 Januari 2006 | Laos, Vangviang

halloa,
we zijn vanmorgen om 6.30 opgehaald vanuit ons questhouse. naar het zuiden busstation gebracht. en daar de grote v.i.p. bus naar vang vieng. de rit er naartoe was echt heel erg mooi . door de bergen, met vele rijstvelden. het was wel route 13, en op deze route is een keer een bus met toeristen overvallen door de lokale mensen.
we zagen nu ook militaire met geweren lopen langsd dit parcour.
dus het was een spannende reis , maar heel overgekomen.
hier is het erg mooi, we zitten weer aan de rivier. en hebben een te gek mooi schoon questhouse, voor maar $4 per nacht ,
. terwijl we in luang prabang $10 moesten betalen.
het is hier gelukkig ook wat warmer `savonds.
we hebben vandaag 5 kilo was weggebracht, dit kost 7000 kippen per kilo(dus 3 euro).
en morgen is het ook al weer klaar.
morgen gaan we naar de grotten, misschien weer met de fiets. we zijn er nog niet uit.
dit is een plek waar veel alternatieve back packers komen. het staat bekend om de soft drugs soorten. veel aparte mensen dus, maar wel heel relaxed.
het is een heel klein dorpje, waar nog flink gebouwd word. ook de weg is een drama, maar ook hier word hard an gewerkt.

martin je eerste mailtjes is inderdaad nooit gekomen, maar de tweede wel hoor
. ga zo door he. we horen graag van jullie over van alles en nog wat. vooral hoe koud het bij jullie is.

bij deze willen we joey van harte feliciteren met zijn eerste verjaardag. en natuurlijk ook de fam.

britt ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad. met veel kadoos. en school is alleen mar leuk toch, lekker met iedereen spelen.

mam en pap, komen da mailtjes een beetje goed door. laat het even weten.
gaat het goed met papa. graag de laatste nieuwtjes.

rene, waar blijf je nou normaal zit je daagelijks achter dat ding en nu vernemen we bijna niets van je. misschien moet miek het effe leren.

nou iedereen, tot mails
dhr. en mevr. bellekom

(lachen he)

• 06 Januari 2006 - 14:13

Peter En Sandra:

Hoe bevalt het leventje als man en vrouw? Hier in andijk is het berekoud. We zijn net lekker te zwemmen geweest maar wel overdekt. Voor de rest gebeurd er weinig. Wij doen onze was gewoon in de wasmachine en hoeven daar geen kippen voor te zoeken om te betalen. Makkelijk hoor Nederland. Hahahahaha. Zijn jullie al met dat geweldige bootje overgevaren, waar Dennis over verteld had?????????

• 06 Januari 2006 - 14:21

Rene:

Ja ja ik zal ook even (weer ) reageren het eerste mailtje zal je wel niet gehad hebben .Denk je soms dat ik de hele dag achter die pc zit nou ik moet ook nog werken hoor .Bevalt het een beetje daar zo te zien wel he ,hier gaat alles ok Wessel heeft weer een medaille gewonen met voetbal en Isa is de hele dag zoet met K3 en Kabouter plop
    Isa heeft op dit moment exeem op haar been maar gelukkig leidt ze er niet onder.Maandag gaat Isa voor het eerst na de peuterspeelzaal Oja meneer en Mevr Bellekom wat zal ik er van zeggen het is wel effe wennen hoor,wij verwachten nu elk ogen blik een rose of blauw kaartje nou veel plezier nog daar

• 06 Januari 2006 - 20:19

Sandra:

hier ook weer reactie van ons.en hoe bevalt het nu om getrouwd te zijn?nogmaals van harte gefeliciteerd alleeen jammer dat we er niet bij mochten zijn maar oke we respecteren jullie keuze ook hoor.maar welke datum zijn jullie getrouwd want blijkbaar durft niemand daar naar te vragen maar ik natuurlijk we he je grote zus met haar grote mond ook altyd!!!Nou we missen jullie wel al een beetje hoor maar geniet maar lekker.oja met pappa gaat alles oke en de dokters waren dik tevree dus daar hoeven jullie je geen zorgen om te maken he.En oja ik zie inderdaad het roze of blauwe kaartje ook graag tegemoet maar leuker zou zijn als je het ons dit keer mondelijk zou vertellen haha