vlucht naar bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu vlucht naar bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

vlucht naar bangkok

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

25 Januari 2014 | Thailand, Bangkok

voor de eerst keer met eva air en moet je zeggen dat beviel toch ook wel. pas om 21.30 vliegen, waardoor je de nacht in gaat en dan toch nog wat slaat. èn we hadden een klein tv scherm voor ons kon je zelf kiezen wat je wilde kijken.om 14.30 in bangkok er stonden geen info desk wat ze wel hadden gezegd dus op goed geluk richting ons guest house. we hebben de sky train genomen en dat ging allemaal erg goed, verder niets gezien of vernomen gelukkig. maar we zoeken het dan ook niet op. we verblijven voor twee nachten in lemonseed guest house. lekker even douchen en dan een pad thai en fried rice bij een local stalletje gegeten met een singa biertje! het voelt alsof we nooit zijn weg geweest. lekker hoor. heerlijk geslapen! we gaan even de stad in, het hoogste hotel bezoeken en naar het treinstation, als dit mogelijk is vanwege de protest zone. morgen op tijd eruit om het vliegtuig naar laos te nemen.

• 25 Januari 2014 - 09:12

Lisette R:

Veel plezier en lekker genieten het is jullie gegund

• 25 Januari 2014 - 10:34

Wil:

Geniet ervan, maar doe alsjeblieft voorzichtig in Bangkok.

• 25 Januari 2014 - 11:46

Rene :

Veel plezier Dennis en Marijke grtz uit bbrrrrrr Almere

• 25 Januari 2014 - 12:34

Len:

Klinkt inderdaad alsof jullie nooit zijn weggeweest daar. Alles is jullie zo bekend!!
    Gelukkig is de reis goed verlopen en wens jullie dan ook veel plezier en rust toe.

• 26 Januari 2014 - 12:30

Sonja:

He lieve mensen,
    Heel veel plezier op deze mooie reis..even bijkomen van alles en lekker genieten van al het moois! Voor je het weet sta je weer in je blommentoko Marijke!