Op naar Bangkok - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu Op naar Bangkok - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

Op naar Bangkok

Door: Dennis en Marijke

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

23 Januari 2014 | Nederland, Enkhuizen

Nog even dan vertrekken we naar Schiphol om weer een backpack avontuur aan te gaan.
Zoals vele weten gaan we dit keer weer naar Thailand en Laos om het daar nog eens dunnetjes over te doen.
Het zal bij aankomst in Bangkok wel even spannend zijn aangezien daar nu een noodverordening van kracht is vanwege de vele protesten op het moment. google maar eens: http://www.richardbarrow.com/2014/01/everything-you-need-to-know-about-the-bangkok-shutdown/
Wij zullen het in ieder geval niet gaan opzoeken desnoods blijven we voor twee nachtjes op het vliegveld waarna we doorvliegen naar Laos, Het land van de Big Beer Lao!
Het zal weer een mooie reis gaan worden, mooi toeren langs de Mekong en genieten van al het moois wat we onderweg weer tegen zullen komen.
Tropisch klimaat, schitterende natuur en vriendelijke mensen, daar doen we het voor.
Genoeg weer voor nu, schiphol here we come!
23/01/2014 21.30 uur vliegen we naar Bangkok waar we locale tijd om 14.30 zullen landen, dan door naar Lemmonseed-rooms 1300 Bth incl. breakfast.

• 23 Januari 2014 - 14:48

Keesmanlaan:

GOEIE REIS

• 23 Januari 2014 - 19:55

Wil:

Hoi Dennis en Marijke, ik hoop dat jullie een rustige reis hebben gehad. Stay safe als je in Bangkok bent alsjeblieft. Maak je hoofd leeg en ga vooral genieten van al het moois dat voor jullie ligt. x

• 23 Januari 2014 - 21:14

Marjo Appelman:

Hallo Dennis en Marijke
    Heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel plezier en geniet van alle moois wat jullie tegen komen.
    Doe voorzichtig.

Groetjes Marjo

• 23 Januari 2014 - 21:50

Lisette:

Heel veel plezier het is jullie gegund

• 24 Januari 2014 - 17:25

NATASJA:

hoop dat de reis goed verlopen is,en hoop gauw wat te horen(zijn jullie tenminste veilig uit bangkok)groetjes

• 24 Januari 2014 - 18:08

Ilse:

Hey Den & Marijke,

Is de reis goed verlopen en zijn jullie al op doorreis ? Wij zijn heel erg benieuwd, laat snel iets weten
    ;-)
    In ieder geval super veel plezier!!
    Lfs Ilse & Marcel

• 24 Januari 2014 - 20:01

FRUM:

GOED GESLAPEN ??????

HIER ALLES PRIMA IN ORDE EN ........ FRUM VIND HET OOK HÉÉL GEZELLIG !!!!!