We zijn er !!! - Reisverslag uit El Nido, Filipijnen van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu We zijn er !!! - Reisverslag uit El Nido, Filipijnen van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

We zijn er !!!

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

28 Februari 2010 | Filipijnen, El Nido

We hebben heel erg getwijfeld maar er toch goed aan gedaan om een `air con` busje naar El Nido te nemen. Normaal gaan we altijd met de public bus maar ze hadden al gewaarschuwd voor een hele erge weg. Nou dat was het zeker. Maar gelukkig in een air con bus zijn alle ramen dicht dus geen last van alle stof, wel een bumpy ride. Maar we gingen zomaar eerder weg !!! ja ja dat kan dus toch, na 4 uur zijn we aangekomen in El Nido, we hadden dit keer heel wijs gereserveerd, bij Cliff side. Het heeft erg mooie huisjes, twee aan elkaar, ruim en maar voor 600p.
We blijven hier een weekje, gaan veel eiland hoppen.We hebben meteen een toertje voor morgen geboekt. Daarna eten en te bed. Tis best raar we gaan vrij vroeg slapen we zijn echt zo moe, en met eten je zit heel snel vol maar heb ook snel weer `honger` we houden het maar op de warmte. Oke tot later weer.

Ik wilde nog effe melden;
erg leuk van jullie die berichten terug, ook daar kijken wij naar uit.
kussies

• 28 Februari 2010 - 18:28

Kitty:

heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat bij jullie.
    hier is het de hele dag al aan het regenen.
    we hebben vanmiddag mijn schoonvader zijn 82 ste verjaardag gevierd.
    hij heeft er welk niet veel erg meer in maar wel met het lang zal ze leven mee zingen. dus wel leuk geweest.
    ga lekker door met genieten, want dan kunnen wij het lekker lezen.groeten vanuit een nat zwaagdijk

• 28 Februari 2010 - 19:05

Ilse En Marcel:

Hey Den en Marijke, fijn om te lezen dat jullie het zo leuk hebben. Hier gaat alles ook goed hoor! Nieuwe baan van Mars en mij bevalt prima. Dikke kus van ons en geniet ze maar weer.. :0)