laatsste dagje - Reisverslag uit Bantayan, Filipijnen van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu laatsste dagje - Reisverslag uit Bantayan, Filipijnen van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

laatsste dagje

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

13 Februari 2010 | Filipijnen, Bantayan

Nou dat waren 10 heerlijke dagen op Bantayan hoor, maar aan ook dit komt een einde.

de laatste dagen;
Tis ook best gevaarlijk geweest, voor vallende kokosnoten. In de nachten hoorde ik er zeker elke deer 2-3 vallen. Gelukkig maar 1x overdag mee gemakkt, maar je zult er onder lopen, nou geloof mij das niet fijn.
Ze hebben nu een groot aantal uit de bomen gehaald en hoe........
ze klomen er zo in als aapjes. Ook effe op de foto gezet.
Iedere avond is het weer...waar en wat gaan we eten? Nou en nu hebben we een eet-stallentje gevonden die iedere avond hele kippen op het spit verkoopt en lekker oh.Ook zijn we gister bij `d jungle wezen eten, voor 295p mag je alles van het buffet eten wat je wilt, 55 verschillende gerechten, incl. zoveel ijsthee je wilt (niet voor dennis). Ook een aanrader hoor.

Het zeewater is trouwens zoo`oo zout dat je er heel makkelijk in kan drijven, best relaxed.
Vandaag zagen we bij ons op het strand een katholieke doop van een aantal kinderen, ze werden letterlijk in het zee water gedoopt.
Ook hadden we al eerder, meiden achter in een truck zien zitten in hun mooiste jurk, voor communie ofzo.
Helemaal opgedoft en bloemen erbij. Erg hoor ga je zo door de hele straat/dorp/stad.

Het internetten kost hier trouwens ook geen drol, we betalen met twee computers nog geen 0,50 euro per uur.Maar dat is hier, we hebben ook wel eens gratis gehad of 100p per uur. Dat zijn best verschillen.

Morgen gaan we met de eerste ferry (spannend)weer terug naar Ceby city.
Hier blijven we 2 dagen,hier gaan we ons visum verlengen! En gaan we naar de grootste shopping mall van azie, naar een chinese tempel,en fort sanpedro. Dan gaan we (op marijke der verjaardag) dinsdag 16 februari naar palawan eiland, dit schijnt het allermooiste eiland te zijn van de filippijnen.
Hier proberen we een mini cruise te boeken die door de eilanden archipel heen vaart.Het is de bedoeling twee nachten en drie dagen op een mooie boot waar we veel onbewoonbare eilenden aandoen.

We hebben nog een filmpje van het orkest bij de school toegevoegt.
veel plezier, groetjes.

  • 13 Februari 2010 - 11:52

    Twan:

    lieve tante marijke en ome dennis
    dank jullie wel voor de hele mooie fot,s en dat vind ik reuze lief van jullie.
    ik mis jullie al hoor.
    dikke kus en knuf van twan xxxxxxxxx

  • 13 Februari 2010 - 18:05

    Annie En Klaas:

    geweldig , al die belevenissen en wij wensen Marijke en natuurlijk ook jou Dennis, veel moois op dat hele mooie eiland en dat nog wel tijdens haar verjaardag.!!!!!
    Kun je daar nog een heerlijk diner voor twee reserveren en de prijs zullen we het maar niet over hebben.!!!!
    Ook veel genieten op de mini cruise !!!!!
    Tot de volgende keer.

  • 14 Februari 2010 - 10:12

    Pa Enma:

    Nou Marijke.....wat geweldig zo*n kado op je verjaardag en Dennis mag natuurlijk meegenieten. Ik ga je nu vast feliciteren , maar misschien doe ik het morgen over. ik weet niet precies hoe het hier loopt. Wij gaan n.l een week eerder naar huis dit i.v.m ome Jan. Nu vliegen we op jou verjaardag naar huis. Maar we hebben hier 3 mooie weken gehad en volgend jaar waarschijnlijk weer.
    Nog heel veel plezier samen en van ons een dikke kus allebei.

    groetjes uit Agadir

  • 14 Februari 2010 - 18:03

    Pe En San:

    Britt wilt ook wel heel graag de band voor de school hebben. Dus als jullie de band mee naar huis kunnen nemen graag. Britt heeft zaterdag haar partijtje gevierd en dat was een groot succes. Helaas moesten we er vandaag voor boeten. Maar goed, het ziet er nog steeds goed uit en hier hebben we vandaag weer sneeuw gehad. Het begint weer te dooien maar we zijn er dik klaar mee. Marijkie alvast van harte gefeliciteerd en ik mis je om je een paar dikke zoenen te geven en zelf te feliciteren. Ik zal dinsdag een borrel op je nemen en natuurlijk aan je denken. Lief vriendinnetje nog hele vele jaren en ik geloof dat je een heel mooi kadootje van je manneke krijgt waar ik niet tegen op kan, zo'n cruise en eiland. Wat een kerel wat wil je nog meer hahahahahaha. Nou van mij dan een hele dikke zoen en alle vriendschap die ik heb. En natuurlijk ook van mijn gezinnetje.

    Dikke kus van mij.

  • 15 Februari 2010 - 11:56

    Pa En Moe Rohof:

    als ik dit schrijf zijn jullie waarschijnlijk weer aan het smullen....
    Wel om de kilo,s denken hoor. Ik ben heel benieuwd hoe het met ons gewicht is,,, misschien laat ik het weten.
    Wij hebben net telefoon gehad dat de tickets voor ons op de luchthaven liggen en vertrekken hier morgen om 8.30u uit het hotel.
    Om 16.30U zijn we in Amsterdam. Dat zal heel erg tegen vallen.
    Als jullie terug komen is het al bijna zomer,,,

    Nu voor de 2e keer hartelijk gefeliciteerd en geniet van alle dingen die jullie nog gaan doen.
    Dikke kus voor allebei van pap en mam

    de laatste groet uit Agadir

  • 15 Februari 2010 - 21:24

    Dicky Water:

    Hoi Marijke en Dennis,
    Zo te lezen is het een hele belevenis.
    Daar je morgen ook jarig bent, wil ik je vanuit hier hartelijk feliciteren en wens ik je nog een fijne verdere vakantie toe.
    We missen je wel bij Deen, maar dat zal jou een rotzorg zijn!
    Geniet er maar extra van, want je moet er dan weer lang op teren.

    Vriendelijke groeten van Dicky en Wim.

  • 15 Februari 2010 - 22:16

    Fokobien:

    heej marijke!
    alvast gefeliciteerd met je verjaardag! maak er een leuke dag van!
    Groetjes Fokobien

  • 21 Februari 2010 - 12:58

    Marcel En Ilse:

    Hoi Dennis en Marijke,

    We zitten op dit moment bij je moeder en hebben haar ook alle verhalen en foto's laten zien. Ze vond het hartstikke mooi om te zien dat jullie het goed naar jullie zin hebben en dat het goed met jullie gaat. (en ze is ook blij dat het goed met mij gaat, haha).

    Groetjes, Marcel & Ilse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Bantayan

Filipijnen 2010

Recente Reisverslagen:

28 September 2011

kjnnjjjnjnj

08 April 2010

Laatste dag

24 Maart 2010

chillen!!

21 Maart 2010

Batad

17 Maart 2010

midden tussen de rijst-velden.
dennis en marijke

2 maandjes heerlijk ronddwalen door Thailand met name island hopping met een aardig robbinson gehalte!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 65148

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 08 Maart 2014

Thailand/Laos 2014

08 Januari 2012 - 08 Maart 2012

Thailand 2012

15 Januari 2010 - 10 April 2010

Filipijnen 2010

05 Januari 2008 - 15 Maart 2008

Azie 2006 en 2008.

Landen bezocht: