Aankomst Kuala Lumpur. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu Aankomst Kuala Lumpur. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

Aankomst Kuala Lumpur.

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

07 Januari 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Veilig en wel aan gekomen.
We zijn zaterdag om 4.15 op gestaan en om 6.00 de trein naar schiphol genomen.
We waren de eerste die mochten inchecken, helaas konden we geen plaatsen reserveren dit regeld maleisie-air zelf.De vlucht ging heel voorspoedig bijna geen turbulentie.
Wel hebben wel een nacht over geslagen, we kwamen nederlandse tijd om 23.30 uur aan in Kuala Lumpur. De tijd in Maleisie is dan een uur of 7 in de ochtend.
Maar we waren al om 8.30 in het hotel en hebben nog een tukkie gedaan tot 11.30.Dat heeft ons die dag wel gered anders waren we de hele dag bekaf.Toen de stad in gegaan. Veel met de trein/metro gedaan. Dat kost ook bijna niets. Alvast onze vlucht naar Medan en Jakarta bevestigd. We waren op zoek naar de twin towers.We liepen door een heel duur en onwijs groot winkelcentrum, en toen we naar buiten liepen kwamen we er dus achter dat we al in de twin towers zaten. Stom he`. Met een heel mooi park eromheen, dus en aantal mooie foto`s gemaakt.De hele dag vertoefd voor 7 euro, eten drinken en reizen.en ook onze eerste tropisch stort bui meegemaakt, helaas zijn we niet al te goed van huis gegaan, geen zonnebrand en geen pet en geen poncho mee. Maar daar leren we weer van (dit lag nog in het hotel).
We hebben van 21.00 tot 9.00 geslapen, een hoop ingehaald.Gisteravond met pijn en moeite een biertje gevonden en waar denk je........ in ons eigen hotel. niet te krijgen ergens anders!!!!Morgen weer vroeg eruit want we vliegen om 8.30 naar Medan.vandaag nog een relax dagje.


  • 07 Januari 2008 - 08:08

    Sandra En Peter:

    Dag lieve schatten,

    Wat heerlijk dat jullie goed zijn aangekomen. Hee lekker handig he die poncho's!!!!!! Als het overal zo schaars is met het bier word het nog voor je afkicken Dennis. En Marijke hoe is de vlucht voor je gegaan. Heb je het gered of konden ze je het vliegtuig uittillen?????? Britt haar verjaardag was heel druk en ze is zo ongelovelijk verwend. Bij sommige mensen echt bij het schunnige hoor. Kados van bijna 20 euro niet normaal. Maar goed ze is er erg blij mee en ze speelt ook met alles. Van het weekend rustig aan gedaan want vandaag hadden de meiden weer hun eerste schooldag en arie moest weer te werk. En die had helemaal geen zin. Ik mag weer mijn huishoudelijke taken oppakken en kwijlen bij jullie verhalen hahahahahaha. Nou we houden contact en oja marijke ik krijg inderdaad een berichtje via mijn email dat jullie een berichtje hebben geschreven.

    Dikke kus van Sandra en de rest vande bende.

  • 07 Januari 2008 - 09:04

    Len:

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    Gaat het met Marijke ook goed?
    Leuk nietwaar die regen, ben je uit Holland weg krijg je nog die bende!!!
    Geniet ervan, jongens. Tot de volgende keer.
    Kus pap en len

  • 07 Januari 2008 - 12:51

    Sandra En Mario:

    hoi vakantie gangers.
    nu niet zeuren over regen he want het lijkt hier wel herfst het stormt en regent bijna de hele dag dus dat ene buitje acht wat zou het,straks loop je in de stralende zon en kom je weer pik zwart thuis.nou we volgen je hier weer op de voet.twan is weer naar peuterschool en hij had er weer zin in.nou jullie weten nu waar je pils kan halen dus neem er maar eentje van ons en we wensen jullie nog veel plezier en tot horens.

    groetjes en kusjes van ons en twan.

  • 07 Januari 2008 - 17:22

    Kitty Romein:

    hoi hallo
    wat onwijs leuk weer om zo weer op de hoogte te blijven van het reilen en zeilen daar ver weg. ik zal jullie zeker gaan volgen en ook even een reactie sturen. gister bij carina een nieuwjaarsborrel gehaald jammer dat je er nu niet bij kon zijn konden we weer even kletsen maar dat komt wel weer goed. okee heel veel plezier daar en maak er wat moois van dan kunnen wij ook een beetje meegenieten. tot schrijfs gr kitty

  • 07 Januari 2008 - 20:06

    Joke:

    Leuk om weer de reisverslagen van jullie te lezen. Ik hoop ook zeker te lezen over Medan. Zal je ooit wel eens vertellen waarom.
    Heel veel plezier en geniet ervan!!!
    Groetjes Joke

  • 08 Januari 2008 - 08:54

    Annie:

    Heeej Dennis en Marijke
    Mooi dat jullie goed zijn aangekomen met het vliegtuig! Wat ik zo lees klinkt al vet mooi!!
    Jammer dat de zoektocht naar bier zo'n gedoe is maar gelukkig toch wel gevonden!! ik hoop dat deze dan ook extra lekker smaakte!!
    Dennis ik heb de eerste vrijdagavond zonder je overleefd ging wel redelijk nog 9 te gaan haha maak er een mooie vakantie van en ik hoor/lees de verhalen hier wel weer! ik houd jullie namelijk wel een beetje in de gaten
    veel liefs uit het donkere regenachtige venhuizen
    xxx annie

  • 08 Januari 2008 - 10:21

    Spaanse Vak. Gangers:

    zoals jullie zien hebben wij ook de side ontdekt en lezen mee met de rest. Wat leuk die foto's ..dat moet ik nog leren. Wat het bier betreft..neem er van ons ook een, maar zelf betalen. geniet maar hoor. tot hoors gr paps en mams

  • 08 Januari 2008 - 10:56

    Spanje:

    had ik net een heel verhaal getikt op onze site, was de tijd om vóór ik opplaats bericht had gedrukt....dus moest ik weer geld storten. afijn Dennis en Marijke we hopen dat jullie niet te veel stort buien krijgen....lekker eten en goed slapen.
    Veel plezier doeiiiii papa en mama.
    P.S. Wij hadden hier een super mooi weer weekend!!!!!en als bewijs heb ik foto's gemaakt!!!!

  • 08 Januari 2008 - 16:18

    Ilse:

    Hey, goed te horen dat jullie veilig zijn aangekomen en de 1e indruk goed is!
    Het zal wel een totaal andere wereld zijn, wel spannend hoor.
    Bij mij is het jaar goed begonnen, een nw. (huur)appartement per 17/1. Ik heb er erg veel zin in! Ben al spulletjes aan het kopen, want het is niet gemeubileerd. Wel erg leuk om er je eigen plekje van te gaan maken. Het is vlakbij het centrum van Hillegom. Kan ik heerlijk Duke vaak uit laten op het strand.
    Ik heb een erg leuk weekend gehad, veel gesport en zaterdagavond heerlijk boerenkool gegeten bij papa en Len. Zondag ook nog op het strand gewandeld met Duke en naar de verjaardag van de kleine man "Joey", was erg leuk. Daarna ben ik met een vriendinnetje Leiden onveilig gaan maken, was ook erg leuk!
    Gisteren contole bij de oogkliniek en weer gewinkeld, daarna weer gesport. Nu weer aan het werk, wel wennen na het weekend!
    Maar ik heb gelukkig leuk werk en leuke collega"s.
    Ik wens jullie nog veel plezier en tot gauw horens!

    liefs Ilse

  • 08 Januari 2008 - 16:29

    Mieke:

    Hallo!

    Goed dat jullie heel aangekomen zijn. Wij volgen jullie verre reis verhalen deze keer ook weer hoor.
    We waren alleen wel benieuwd waar Frumpie nu is :)
    Jullie gaan in ieder geval genieten en wij lezen het wel weer uit het verre, koude en nu bewolkte Zwaagdijk.

    Liefs Jorrit en Mieke

  • 08 Januari 2008 - 18:33

    Rene Appelman :

    Hey vakantie gangers,
    wat mooi dat jullie zijn aangekomen met het vliegtuig! wat ik al lees is het vet mooi daar , alleen Dennis en marijke jammer dat de biertjes ver te zoeke zijn.
    hahahahahaha moet ik flesjes heineken opsturen ? hahahahahahahahaha

    ik hoop dat jullie nog een mooie vakantie hebben en geniet er nog van !!!!!

    Groeten : Rene Appelman.


  • 10 Januari 2008 - 04:49

    Afra:

    Hoi lieve mensen
    heel fijn dat jullie goed zijn aangekomen, wel slopend maar jullie zijn nog jong,ik heb gister met Laura gesmst het gaat goed in de Lange tuinstraat ze heeft het prima naar haar zin in "haar" huisje, ze moet nog wel alles zoeken, en Frummel die moet nog even wennen dat gaat allemaal lukken, ik ben gister weer om nieuwe puntjes geweest, kan d'r voorlopig weer tegen nou geniet ze groetjes

  • 13 Januari 2008 - 20:33

    Carina:

    ben blij dat jullie veilg geland zijn, het hondeweer hier in nederland word je ook niet vrolijk van, dus geniet ik hou jullie in de gaten groetjes carina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

dennis en marijke

2 maandjes heerlijk ronddwalen door Thailand met name island hopping met een aardig robbinson gehalte!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 65140

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 08 Maart 2014

Thailand/Laos 2014

08 Januari 2012 - 08 Maart 2012

Thailand 2012

15 Januari 2010 - 10 April 2010

Filipijnen 2010

05 Januari 2008 - 15 Maart 2008

Azie 2006 en 2008.

Landen bezocht: