effe tussendoor - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu effe tussendoor - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

effe tussendoor

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

03 Februari 2006 | Thailand, Bangkok

hallo,
we zijn effe op doorreis en hier hadden ze wel internet dus effe snel laten weten dat alles goed gaat.
mooie eilanden gezien, mooi snorkelen, en witte stranden.
nu zitten we op koh kham en dit is echt een heeeeeel mooi eiland, de zee is zo mooi blauw en kristel helder maakt niet uit hoe ver je bent je ziet altijd je voeten.
ook al een aantal nieuw soort vissen gezien.
morgen of overmorgen weer naar een ander eiland, deze heeft waarschijnlijk wel internet.
dan horen jullie onze verhalen van de afgelopen dagen wel.

groetjes voor iedereen, dennis en marijke

dikke knuffel voor onze frum, zeg dat we bijna thuis komen.mieke je moet ons nog effe mailen voor die tijd hoe we het doen met de sleutel enzo.
ik hoor van je!!!

  • 03 Februari 2006 - 12:11

    Nancy, Alex & Joey:

    Wat fijn weer effe van jullie te horen. We zijn allemaal blij dat het goed gaat daar en zijn dan ook zeer benieuwd naar jullie verhalen. Nou ik kan bijna support gebruiken hier hoor, hahaha had ik net alle verhalen geprint voor papa en len, hahaha moet ik ze nog eens kopieren ook want ze gaan ze opsturen naar em. Daar zijn ze pas geweest en die wilde zo graag jullie verhalen lezen dus vandaar. Hahahaha ze schrokken wel hoor van de stapel papier, ze wisten niet dat het al zoveel was. Ze genieten onwijs van jullie verhalen en volgens mij kennen ze ze inmiddels uit hun hoofd want als je het mij vraagt hebben ze ze al 100 keer gelezen. Leuk he. Hier gaat ook alles goed, we zijn inmiddels weer een bruiloft (van Machteld, een vriendin van mij) verder en 2 zwangerschapsaankondigingen (ook van vriendinnen van mij). Dus ja drukke bedoeling. Wel leuk. Helaas ging het met het kindje van Alex zijn zusje niet zo goed, nu alles weer onder controle hoor, maar daardoor heb ik Joey al 2 dagen meegenomen naar mijn werk. Lache joh gewoon 8,5 uur in zijn campinbedje en niets aan de hand he. Ik heb gewoon kunnen werken en hij had het naar zijn zin. Vind je het geen giller. Joey heeft inmiddels zijn eigen stofzuiger want hij ziet mij altijd schoonmaken dus gaat hij dat ook doen en ja ik vond onze stofzuiger nou net te groot dus hij heeft nu een eigen, je ligt in een deuk hij gaat dus de hele kamer door met dat ding.
    Nou jullie mogen maar blij zijn dat jullie daar zitten want het is hier echt behoorlijk koud en iedereen is verkouden of al ziek of is het aan het worden. Echt vreselijk.
    Ehmm, effe denken of ik nog meer dingen moet vertellen, ja hahahaha ik kan natuurlijk uren doortikken over joey, hahaha maar dat zal ik maar niet doen. Nou in ieder geval dikke kus van papa en len en natuurlijk ook van ons allemaal. Tot gauw weer.

  • 03 Februari 2006 - 14:17

    Sandra A.:

    Jeetje, leuk weer effe wat van jullie te horen. Als jullie thuis zijn moet ik maar elke dag bellen want ik ben nu al aan het afkicken nu jullie niet een paar dagen geschreven hebben. Maar ja, alle dagen over Deen of Gamma is lang niet zo leuk als jullie verhalen nu. Nou het wordt inderdaad tijd dat jullie thuis komen want ik begin jullie nu echt wel te missen hoor. Ik heb net Max effe onder de tondeuse gehad en die ziet er weer piekobello uit. Hij is er helemaal klaar voor als jullie thuis komen, met zijn strik om hahahahaha. Met Jara gaat het iets beter, maar of de medicijnen echt aanslaan daar heb ik twijfels over. Britt heeft het erg druk met haar nieuwe vriendin Caro. We horen niets anders, maar het treft, het is een heel pittig meisje. Mijn dag bestaat alleen maar uit schoonmaken, kids verzorgen en kind van school halen en zorgen dat manlief eten krijgt. Maar goed, misschien gaan we in de voorjaarvakantie een midweekje weg, maar zeker is het nog niet hoor. Nou genieten jullie maar nog lekker van de witte stranden en het blauwe water en die heerlijke cocktails.(tenminste ik ga ervan uit dat ze lekker zijn) en tot volgende week zowieso of tot de volgende email. Dikke kus van ons uit Andijkos.

  • 05 Februari 2006 - 10:49

    Ilse En Bert:

    Nog heerlijk wegdromen op de paradijkslijke stranden, wat een voorrecht. Het is hier minder koud, maar helaas wel met regen. Zo somber met zo'n grijze lucht, je weet wel. Het is een luie zondag, maar we gaan vanmiddag wel lekker sporten. Het gaat iedere dag een beetje beter met mijn enkel en we hebben gelijk maar een abt. voor een jaar op de sportschool genomen. We genieten daar wel van.
    Alle werkstress eruit sporten en lekker ontspannen naar huis.
    Geniet van jullie laatste daagjes en word niet te bruin... ( grapje )
    Tot mails weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

dennis en marijke

2 maandjes heerlijk ronddwalen door Thailand met name island hopping met een aardig robbinson gehalte!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 65127

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 08 Maart 2014

Thailand/Laos 2014

08 Januari 2012 - 08 Maart 2012

Thailand 2012

15 Januari 2010 - 10 April 2010

Filipijnen 2010

05 Januari 2008 - 15 Maart 2008

Azie 2006 en 2008.

Landen bezocht: