laatste dag siem reap - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu laatste dag siem reap - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

laatste dag siem reap

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

16 Januari 2006 | Cambodja, Khett Siem Reab

hallo iedereen,

vandaag alweer twee weken en een dag van huis, maar nog niet eens op de helft!!!!

dit zijn de laatste foto`s die we versturen want gister hebben we er 1 1/2 uur over gedaan om vier foto`s te overplaatsen, en te plaatsen op de computer. dus vandaar, ook niet meer gemaild, waren jullie niet eens bezorgt!!!.

gister weer een mooie dag gehad, hele mooie tempels bezocht. en het lekkerste voor het laatste bewaard, de ankor tempel, dit is de belangrijkste en ook de grootste.
geweldig mooi.
zie ook op foto van een andere tempel die we bezocht hebben, die tempels zijn zo oud (700 tot 1100), dat kun je zien omdat alle bomen er zo ingroeien echt gweldig mooi. ook heel veel foto`s van gemaakt.
we zijn ook meestal zo nieuwsgierig dat we ze s` avonds meteen op de computer bekijken.
gister ook bij ons guesthouse gegeten typisch kehmer food. het was erg lekker.
een gevulde cocusnoot met, vis groente e.d. met rijst erbij.
en de ander was een soort panekoek ook met vis erin, dat deed je op een blaadje sla en daarnog tussen een ander blaadje, dit vouw je in elkaar en doop je in een speciaal sausje.
echt heel lekker. maar niet alle soorten blaadjes waren lekker.

onze tuk-tuk driver is er aardig en we gaan op het einde van de dag altijd een paar biertjes samen drinken als goede afsluiter.

vandaag was onze laatste dag, we gingen naar twee soorten tempels. deze waren 30-40 km verderop. de laatste 10 km, was wel erg dramatisch. we moetsten over een zand weg.
(vandaar dat de tuk-tuk driver vandaag wel een helm droeg).
we waren echt helemaal stoffig, maar ook meteen zagen we erg mooi bruin.
de verste tempel viel erg tegen, we moesten twee km hiervoor lopen, bergopwaards!!!
om zo bij een waterval uit te komen. nu is het aardig droog seizoen, dus bijna geen waterval, een hele klim voor niets dat was balen.
de andere tempel was wel erg mooi, die incripties waren van alle tempels op deze nog het beste te zien.

op de terugweg kwamen we een hollandse jongen tegen die een fiets ongeluk had gehad. allemaal cambodianen eromheen en geen toerist.
we hebben met onze tuk-tuk de jongen naar zijn guesthouse gebracht. hij had vele schaafwonden. en bij z`n teen een groote open wond. hij was ons erg dankbaar hiervoor.

wat is de uitslag van het dart-toernooi geworden?

verder nog anders nieuws, wart we moeten weten(of juist niet).
wij zien of horen helemaal geen nieuws hier.
nog iets schokkends of juist iets heel leuks.

we horen van jullie,

groetjes marijke en dennis.

• 17 Januari 2006 - 13:19

Sandra:

hoi vakantiegangers.Nee hoor hier geen nieuws alles gaat gewoon zijn gangetje he.kijk jullie hebben gewoon vakantie gevoel maar wij moeten gewoon werken he dus we leven gezellig in het kringetje door.Met nicky is ookk alles weer oke.Het is 2 uur en twan komt net uit bed en heeft helaas niet een al te goede bui maar ja wij zyn ook niet altyd vrolijk he.Hij begint al aardig te babbelen en als hij julllie site ziet en hij ziet frum dan roept hij al poes,dus hij gaat lekker.Mario is ook elke avond thuis want hij rijd binnenland wat erg gezellig is voor twan want dan kunnen zel lekker stoeien.Nou ik zou zeggen neem genoeg vocht in die hite en dan heb ik het natuurlijk niet alleen over water he.de foto's zyn erg mooi hoor op jullie site!nou toedeledoikie van sandra en twan.