tubing - Reisverslag uit Vangviang, Laos van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu tubing - Reisverslag uit Vangviang, Laos van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

tubing

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

09 Januari 2006 | Laos, Vangviang

hai,
vandaag een mooi rustig dagje.
we zijn wezen tuben!!!!!!!!!!!!!!!!
je word met een tuk tuk ongeveer 3km naar boven gebracht. en dan ga je met een binnenband van een vrachtwagen/tractor, via de rivier weer naar beneden, we gingen om 11.30 weg met de tuk tuk en kwamen om 16.30 weer aan land.
onderweg kon je bij verschillende stalletjes eten en drinken en acrobatische dingen zoals met een kabelbaan naar beneden.
en veel reggea muziek erg relaxed.
en nog lekker verkleurd ook.

wat we nog niet hebben verteld dat dit dorp friends dorp is er zijn twee of drie restaurants die 24 uur per dag de d.v.d. van friends afspelen. en het zit er altijd wel redelijk vol.

we hebben er alweer een volle week erop zitten, het lijkt of we hier al weken zijn zo voelt het athans.
het was vandaag wat wolkerig, maar wel lekker. dus ook wel lekker verkleurd.

mario, jij heel erg van harte gefeliciteerd
met je 38 ste verjaardag. maak er een gezellige dag van en doe iedereen de groeten van ons.

tot later groetjes dennis en matijke

• 09 Januari 2006 - 13:03

Sandra A.:

EEn lekker relax dagje is ook wel eens lekker toch? Nou hier is het lekker weer 40 graden en ik loop in mijn bikini. Britt heeft vandaag haar eerste schooldag erop zitten en ze vond het helemaal te gek. Ze wilde zelfs vanmiddag ook naar school, dus je begrijpt hoe blij deze mama is. Jara vind het ook wel wat, zo alleen met haar mama en geen aandacht hoeven te delen. Ik heb een nieuwe wasmachine moeten aanschaffen want de mijne heeft het gisteren begeven. Jaaa moet ik maar niet lachen dat jullie kippen voor jullie was moeten betalen. Die wasmachine van mij dacht meteen; zo jij ook op het handje wassen meid. Dus morgen krijg ik van meneer Beerepoot een hele mooie nieuwe. Maar nog effe wat, jullie kunnen wel lekker in jullie uppie trouwen maar ik ben wel heel benieuwd wanneer jullie getrouwd zijn. Of is dat staatsgeheim. Effe via deze weg...Mario gefeliciteerd met je verjaardag en voor de gezelligheid een dikke zoen erbij. (Laat ik een keer lief tegen die jongen doen hahahahahhaaha) Nou genieten jullie maar nog van de oude afleveringen van Friends.(het lijkt wel of je thuis bent, want daar heb je ook oude bagger op de tv) Tot schrijfs.....

• 09 Januari 2006 - 13:21

Mario:

dank je wel hoor maar haal er maar 4 jaar af dat is beter.We hadden zaterdagavond feest hier erg gezellig en je begrijpt dennis er gingen weer genoeg biertjes doorheen!!zondag familie geweest en toen moest het vat en natuurlijk aan te pas komen.dus was weer reuze gezellig allemaal.Marijke jij bent toch een rohof die laat zich toch niet belazeren jij hebt je mondje toch mee of is dit nu anders sinds je een bellekom bent haaha.nou verlopig hebben jullie het prima naar jullie zin zo te horen.en oja het is hier koud en dat vondje toch leuk om te horen nou goed zo.mamma en ppappa waren er ook nog en die hebben hier jullie mailtjes gezezen en vonden het erg leuk.Nou rustig aan he en lekker rijst eten he voortaan kusjes van ons.En oja wil je ons niks vertellen ofzo over je belangrijkste dag uit je leven?????
    graag antwoorden he

• 09 Januari 2006 - 19:32

Papa En Len:

We worden hartstikke goed op de hoogte gehouden van al jullie belevingen door Nancy. Jeetje het klinkt allemaal zo fantastisch en wat heerlijk dat jullie zo genieten. Geniet er maar lekker van en we zijn blij dat we zo met jullie kunnen mee reizen.

• 09 Januari 2006 - 19:37

Nancy, Alex & Joey:

Sorry we waren even uit de lucht vanwege joey zijn verjaardag. Hahaha dit was echt een dolle boel, jeetje en wat is hij verwend, niet normaal.
    Maar we zijn er weer hoor.
    Wauw wat een verhalen he, het lijkt inderdaad wel of jullie al weken weg zijn met al die dingen die jullie doen en meemaken. De foto's zien er echt geweldig uit en wat een mooie kleuren. Tot gauw weer.....

• 09 Januari 2006 - 20:26

Bert Margreet En Wendy:

De tam-tam heeft goed zijn werk gedaan op het werk! Van alle kanten word ik belaagd door collega's die moeilijke vragen stellen omtrent 'het huwelijk'. Maar ja, had ik m'n mond maar moeten houden...
    Klinkt erg prettig zo met zo'n band over de rivier, dat lijkt mij ook wel wat. Wij zijn die kou hier nu al zat, en als er nou nog een berg sneeuw lag dan konden wij met een band van dijk af. Maar helaas.. 6 februari zoeken we de sneeuw op in duitsland, even een midweekje relaxen met z'n twee. Nog even wachten dus, tot die tijd volgen we jullie vakantieavonturen!
    Tot hoors, groetjes m

• 09 Januari 2006 - 20:33

Ilse:

Dat lijkt me ook erg gaaf zo over die rivier, echt wat voor mij, maar er waren toch geen krokodillen? Mijn dag was ook vol spanning, nw. jaarsreceptie op het werk en werken, werken, werken........fysiotherapie, eten, op de bank hangen, internetten, slapen..... Wel ben ik al onze volgend vakantie aan het uizoeken, 3x raden....
    Door al jullie verhalen steken jullie mij weer aan. Tot mails.