tourdagje - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu tourdagje - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

tourdagje

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

05 Januari 2006 | Laos, Luang Prabang

hoi pippilooi,

we zijn vandag op route geweest.
met de boot naar twee village`s in de bergen, een waar ze laos whiskey maken, en waar ze papier maken. errug interesant!!!
toen naar de grotten. in deze grotten hebben ze ontiegelijk veel soorten budha beeltjes staan die al eeuwen oud zijn. best
indrukwekkend. dennis vond het vet!!!
de boot tocht was erg koud maar nu hebben we toch op de mehkon river gevaren, dit wilde we graag alleen zouden we eerst met de boot naar luang prabang (waar we nu met het vliegtuig zijn gekomen)achteraf zijn we ook heel blij dat we dit niet gedaan hebben
je moet op houten bankjes zitten, met houten leuning. de boot is erg smal, en de motor geeft veel kabaal. dus hier hebben we weer goed aan gedaan. na de boottocht naar
de kwang si waterval geweest dit was erg mooi. ook nog beklommen zodat we nog dichterbij konden komen. dit was best eng maar we hebben het overleeft met een helpende hand.
`s avonds nog naar een andere markt gegaan maar deze was al afgelopen voor wij er waren . jammer hoor.maar nog wel wat laos eten geprobeerd voor 1/2 dollar(=0,40).
het was alleen allemaal koud en dat viel erg tegen.toen weer via de markt terug en wat warms wezen eten.
met een beerlao erbij.
morgen gaan we (weer vroeg opstaan 5.30)
met een v.i.p. bus naar vang vieng, een typisch backpacker dorp.
de reis duurt ongeveer 6-7 uur.
daar zijn we van plan om ongeveer drie-vier dagen te blijven.

bedankt voor jullie leuke mailtjes, daar zien we iedere dag weer erg naar uit.
want voor jullie is het leuk om van ons wat te horen, maar wij vinden het andersom net zo leuk.

miekie gaat alle sgoed met frumpie, we hopen het zo. wil je effe laten weten hoe het gaat, bedankt.

groetjes en tot hoors he`,

dennis en marijke

• 05 Januari 2006 - 14:40

Sandra A.:

Dag stelletje rotzakken.
    Ik heb mijn felicitatie's op jullie hotmail gezet maar ook bij deze nog van harte gefeliciteerd. Jullie zijn volgens mij het gesprek van de dag met jullie nieuwtje. Namens Britt bedankt voor je kaart en ze moest huilen omdat je schreef dat ze hele dagen naar school mocht, en ze wil dat niet want ze wil bij mama blijven. Maar ja, mama wil dat ze naar school gaat. Ze is gruwelijk verwend en heeft hele leuke dingen gehad.

• 05 Januari 2006 - 15:02

Mieke:

Hoi hoi,

Ik heb een mail gestuurd met frumpie-nieuws. Alles gaat goed.

Kus Mieke

• 05 Januari 2006 - 17:40

Kitty:

hoi hoi meneer en mevrouw bellekom. hoe is het met het getrouwde stelletje. ook bij deen zijn jullie het gesprek van de dag en dat met al die trouwlustige mensen daar moet ik zeggen dat ik het knap vind dat je je mond wist te houden. alles gaat hier ook goed. en ik vind het erg leuk om te lezen dat jullie genieten. bij ons is vandaag het zolderkamertje van gipsplaten en morgen gaat ron die dan verven. het word al mooier. okee je weet weer wat. tot de volgende keer.

• 05 Januari 2006 - 19:15

Martin En Ellen:

Hoi, hier nog effe een berichtje van ons. We hadden jullie al een mail gestuurd maar we denken dat die niet helemaal goed is overgekomen want we kunnen er niets van terugvinden. Dus feliciteren we jullie nogmaals met jullie huwelijk en natuurlijk veel geluk toegewenst! Slim bekeken van jullie dat je er tussenuit geknepen bent. Verder alles goed hier en met jullie ook horen we dus wensen we jullie verder veel plezier en tot wederhoren!
    P.s Hopelijk komt deze mail wel aan. Laten jullie dit nog effe weten?

• 05 Januari 2006 - 20:59

Bert Margreet En Wendy:

Zooooo, naar stelletje,jullie hebben ons even flink laten schrikken met die kaart! wel hardstikke leuk natuurlijk, hartelijk gefeliciteerd he!
    Als jullie weer thuis zijn nemen we jullie wel even te grazen....
    Nou begrijp ik ook waarom jullie allebei zo grijnzen op die foto's.
    Ik vertelde het vandaag ook aan nina en jurgen en die geloofden me niet!
    maar goed, als ik dat zo lees hebben jullie een lekker vol schema, het lijkt wel een fulltimebaan!
    nou dat was 'm voor vandaag, doe voorzichtig en tot later....
    groetjes,

• 05 Januari 2006 - 21:26

Nancy, Alex & Joey:

Hahaha, leuk he al die fantastische reacties op jullie huwelijk. Echt geweldig. We zijn zo blij te horen dat jullie het zo ongelooflijk geweldig hebben. Wauw en dat papier is echt supermooi wat ze maken toch. Echt cool die reis die jullie maken. Dikke knuffels van hier en ook van paps en len