we willen nog niet naar huis!!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu we willen nog niet naar huis!!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

we willen nog niet naar huis!!!!!

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

07 Februari 2006 | Thailand, Bangkok

halloa,

de laatste dagen vallen zwaar.
steeds weer uitslapen,douchen in de zee, zonnen op het poederwitte strand, verder slapen om onze (hangover) te verdoezelen,
effe eten , drinken op z`n tijd.

de eerste avond viel erg zwaar, we hebben de bucket ondekt. die moet je gehad hebben als je in thailand bent .
nou na drie jaar werd het dan wel eens tijd voor ons.
een klein speelgoedemmertje met ijs,cola,lemon en thaise samsong whiskey.
best lekker, maar de ochtend erna, oef!!!
ook het eten valt best zwaar, elke dag maar weer die barbeque, met verse vis soorten en die spare-ribs van 25cm lang(ja sorry peter),
echt onwijs lekker weer.
verder kijken we hier de nieuwste films, na genoeg op het strand, om daarna maar weer aan de bar aan te schuiven.
bah wat lekker!!!

we hebben een leuk huisje gevonden, met sofa, en twee en een persoonsbed en genoeg ruimte.met een lekker balkon ook nog.
maar wel veel muggen, maar daar hebben wij hier iets voor.

vandaag is dennis met zwemmen op een zee-egel wezen staan. dat was wel effe spannend.
het deed erg pijn en er zaten twee steeksels in zijn voet.terug naar het huisje om deze met een pincet eruit te halen.
gelukkig ging dit vrij makkelijk en konden we weer snel genieten op het strand.

oke, verder weinig nieuws. nu gebeurd er niet zo veel meer.
maar we genieten echt iedere dag.
tot weder hoorns.

groetjes dennis en marijke.

• 07 Februari 2006 - 14:45

Sandra:

hoi luitjes
    Nog even genieten en dan mogen jullie eiindelijk naar huis en ontken het maar niet want jullie missen jullie frum best wel.Wij zijn natuurlijk minder belangrijk dat snappen wij wel hoor maar ik en twan vinden het ook hoog tyd dat jullie weer thuis komen want we missen jullie best wel.oja hot nieuws twan loopt,geweldig dat kleine mannetje die schut met zyn billen maar je zou het wel zien,heb je iets voor uit te kijken en natuurlijk ook nog een paar nachtjes slapen marijke dan ben je jarig!!!eerste keer als mevr bellekom hahah dikke kus van ons sandra en mario en twan en de woefjes.

• 08 Februari 2006 - 13:10

Kitty:

hoi hoi
    hier nog even een berichtje van mij. het gaat goed aan deze kant. in dat mooie pitoreske zwaagdijk. alhoewel het weer weinig bijzonders brengt want het waait windkracht 7 en om de zoveel tijd regent het. dus ik kan mij voorstellen dat jullie niet naar huis willen. maar er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. wij zijn toch ook wel leuk of moet ik mijn bedenken hebben. ik heb net mieke in de winkel gesproken en die wil ook niet naar huis. dus dat treft voor jullie, of niet. er is vanmiddag iemand geweest die ging even kijken hoe het was met de wasmachine want bij lage centrifugeren ging de wasmachine aan de loop en dat terwijl hij op een muurtje staat vond ik dat wel eng. maar hij was na de verhuizing nooit geegaliseerd en nu is dat gedaan en kan ik weer rustig een was aan zetten. gelukkig geen dure onderdelen stuk. okee jullie weten weer wat en geniet nog een paar dagen van dat heerlijke leven en dan horen we wel waneer jullie in het vliegtuig naar huis zijn. ik ga even stofzuigen en een cavia een schoon hok geven. groetjes