de laatste loodjes tellen het zwaarst - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu de laatste loodjes tellen het zwaarst - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

de laatste loodjes tellen het zwaarst

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

08 Februari 2006 | Thailand, Bangkok

halloa,

nee, het is eigenlijk dubbel.
wel en niet zin om naar huis te gaan.
wel erg leuk om iedereen weer te zien, en frum eindelijk weer eens te knuffelen.
maar het is hier zo relaxed. dat bevalt toch ook wel hoor.
maar ja, net wat kitty zegt er is een tijd van komen en gaan.
vandaag ons ticket bevestigd, anders kunnen we straks niet eens mee (wat jammer nou).
daarna weer heerlijk op het strand vertoefd.
opeens kwamen er een paar schapen wolkjes, maar ook deze waren weer snel weg. s`avonds nog effe geshopd.
en ik heb eeb heel gezellig stroken rokje gekocht. ik vond hem erg leuk. en dennis een t-shirt.
verder kopen we alles in bangkok, dan hoeven we niet zo te shouwen.
morgen onze laatste zondag, want vrijdeag vroeg op weg naar bangkok.
maar ik moet toe geven we zijn denk ik nog nooit zo bruin geweest als deze keer.

san wat leuk dat twan loopt.
ben erg benieuwd, en mis hem ook zeker.
ik zie hier zoveel kleintjes die op hem lijken met die big smile van hem.
maar nu duurds het niet lang meer.

nou mensen tot morgen weer, je ziet het ik ben uit van gesprekstof omdat we niks doen de hele dag.

veel groetjes dennis en marijke

  • 08 Februari 2006 - 20:06

    Hoi:

    willen jullie ongeveer een tyd geven dat jullie thuis komen of een vluchtnummer want dat willen mamma en pappa graag weten dan kunnen ze op teletekst kijken waneer julli geland zijn. groetjes en tot gauw he kussjes sandra en knuf twan en hopelijk een goede terug vlucht.

  • 09 Februari 2006 - 16:03

    Sandra A.:

    Dag lieve mensen,

    Zo en bevalt het nog een beetje, HELEMAAL niets doen. Terwijl wij hier hard zwoegen gaan jullie gewoon lekker hangen, zuipen, vreetwerk en shoppen. Het zijn ook wel de zelfde mensen. Dennis ik mis je ongelovelijk. Ja wat een bekentenis he, maar het volk wat er bij de Gamma werkt weet niet eens wat ze in huis hebben en ik mis mijn adviseur. Hahahahaha natuurlijk wil ik ook wel weer dat je gewoon als Dennis thuis komt hoor. Nou ik heb vandaag ook even geshopt, want ik ben 6 kilo afgevallen en mocht mezelf trakteren. Dus een leuke rok met shirt en nieuwe laarzen gekocht. Dus Arie weet weer waar hij voor aan het werk is. Nou Britt is vandaag ziek geworden. Buikgriep(jullie komen in een goede tijd terug, het heerst) en ik vermoed een beetje moe van alle schooldagen. Toch wel intensief alle dagen naar school en dus blijft ze morgen ook nog even thuis. Misschien gaan we in de voorjaarsvakantie een midweek weg. Peter heeft een week vrij en Britt vakantie van school en ik heb een leuke aanbieding op internet gezien, maar ook pe moet toestemming geven. Het is toch wat. Oja, wat betreft die spareribs, ik moest van peter vertellen dat wij maandag de BBQ aanhebben gehad met hele grote spareribs erop. En hij heeft toch zitten schransen, het leek wel zo'n kerel uit de riddertijd. Dus echt jaloers was hij niet, maar het klonk wel lekker.Nou nog een paar nachtjes en dan zijn jullie weer thuis. We hebben een cateringbedrijf, een band, en een zooitje drank voor zondag besteld, dus als jullie thuis komen vieren we feest. Nee hoor grapje we laten jullie lekker met rust want maandag begint het harde leven weer. Dus geniet nog maar volop want de dagen zijn zo voorbij, maar dat vind ik niet zo erg hoor. Zal blij zijn om jullie weer te zien en alvast een dikke kus van ons allemaal.

  • 09 Februari 2006 - 18:29

    Joke:

    Tja luitjes... aan alles komt een eind he. Maar jullie hebben een geweldige vakantie gehad denk ik en dat neemt niemand jullie meer af. Geniet er nog ff van en alvast een hele goeie reis terug!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

dennis en marijke

2 maandjes heerlijk ronddwalen door Thailand met name island hopping met een aardig robbinson gehalte!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 65127

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 08 Maart 2014

Thailand/Laos 2014

08 Januari 2012 - 08 Maart 2012

Thailand 2012

15 Januari 2010 - 10 April 2010

Filipijnen 2010

05 Januari 2008 - 15 Maart 2008

Azie 2006 en 2008.

Landen bezocht: