wit strand zon en zee - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu wit strand zon en zee - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

wit strand zon en zee

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

06 Februari 2006 | Thailand, Bangkok

hallo allemaal weer eens,

hier volgt een verslag van de laatste dagen.

we zijn met een snorkeltrip naar 4 eilanden gegaan, en meteen op het laatste eiland gedropt.de heenweg moesten we met zijn alle op een kant zitten omdat we zijwind hadden dit was beter voor de boot. de snorkeltrip was wel erg lachen, we zaten wel met 150 man op de boot, dus dan weet je het resultaat als we met zn alle te water gan om te snorkelen. wij gingen steeds vrij snel omdat je dan nog de ruimte had om te zwemmen, en wat te zien. anders moest je steeds uitkijken waar je heen ging.ook werden er bij een stop 3 mensen vergeten, dus moesten we nog effe terug, ja dat krijg je als je geen overzcht meer hebt.
we hadden onze onderwatercamera mee, en die man van de trip had een luxe onderwatercamera. die pakte mijn camera en dook naar beneden en maakte zo veel fotos voor ons, ik hoop dat ze goed lukken.wel lachen want diegene die de boottrip deden waren bijna allemaal travoos.
deze trip was wel zeker de moeite waard.
dus we werden op het laatste eiland koh wai afgezet, ook nog een verhaaltje apart.
we hadden twee nachten geboekt bij een resort op dit eiland, toen onze boot aankwam hebben deze mensen naar dat resort gebeld om te zeggen dat we er zijn en of ze ons dan met het bootje konden ophalen, nou na drie keer bellen kwam dus tot de conclusie ze wilde ons niet komen ophalen want ze hadden het te druk. toen zei diegene van de trip dat er bij die andere resort mischien nog wel plek was.
dus hebben we dat gevraagt, en gelukkig, bij het gereserveerde resort moesten we 700 bath per bath betalen en bij deze 250 bath.
dus dat was weer een meevaller.
het is echt een mooi eiland, goed om te snorkelen.
de volgende dag heerlijk van de zon genieten............. niet dus dennis had weer eens een jungle trekking in zijn hoofd gelukig was het maar een klein eiland.
met een uurtje waren we rond geweest. toch ook wel de moeite.
nog twee oudere nederlanders ontmoet, erg aardig en mekaar geholpen met info.
toen nog wezen snorkelen, zonnen ,zwemmen.
topper zo heerlijk relaxed.
vandag dan wel echt niks.
een goed plekje in de zon gevonden, en toen zou ik gaan snorkelen, maar het water was vol met jellyfish nou dat is geen pretje om in te zwemmen. ze geven kleine steekjes en dat is een rot gevoel.
geukkig was er vrij veel stoming en waren ze snel weer weg.
bij het resort was een restaurant, die had een hele uitgebreide kaart wat de keuze iedere avond weer moeilijk maakte.
achteraf is het allemaal beter dat we bij dit resort zaten en niet bij die andere geluk bij ongeluk.
vandaag te vroeg opgestaan dennis dacht dat de boot om 8 ur ging was 9 uur uiteindelijk werd het 9.30. dus dat was wel effe balen.
op weg naar koh kahm. daar ook voor twee nachten gereserveerd.
toen we er aankwamen echt wauw!!!!!
schitterend mooi, we hadden wel al zoiets geien maar nu gingen we ook hier blijven slapen. super.
ook een leuk huisje wel wat aan de duure kant maar ja je moet er wat voor over hebben.
toen we trouwens aankwamen kwam de manager naar ons toe en vroeg of we geboekt hadden want ze zaten vol, onze naam was nergens te vinden, maar op een of andere manier is het gelukkig toch goed gekomen.
deze dagen echt niks anders gedaan dan zwemmen, zonnen, klapperen.
rust!!!
we zouden naar koh kut )ja sory zo heet het echt)maar hier bleken net als op koh mak zandvlooien te zijn, dus hebben we onze plannen moeten wijzigen. en is het koh samet geworden hier zijn we twee jaar geleden ook geweest dus we wisten wat we hadden. en ook zeker geen spijt van.
spierwit strand en super fijn.
nou genoeg effe voor vandaag morgn weer verder.
groetjes dennis en marijke

• 06 Februari 2006 - 13:17

Sandra A.:

Jeetje, wat een heerlijke verhalen joh. Ik wou dat ik effe kon overvliegen, alleen al voor dat heerlijke witte strand en die zon. Hier is het momenteel mistig, regen, koud en vervelend. Vanavond bij mijn ouders te eten want mijn paps is jarig. 55 jaar geworden, dus hij is nu erg aantrekkelijk voor ons betreft de 55+ kortingen. Hahahahahahahaha. Of je gebruikt je vader ervoor of anders nog de kidskortingen he! Voor de rest weinig hier te beleven. Oh ja kreeg van het weekend te horen dat we niet met Hanny en Arend naar Turkije gaan maar dat het misschien Dubai word. Ja het is het uiterste hoor bij Hanny. Verzonnen door zwagerlief. Maar goed, als het er maar warm is en een zee of zwembad, dan hoor je mij niet klagen hoor. Nou effe snel dit berichtje morgen heb ik misschien meer te vertellen. en om jullie toch even uit jullie droom te halen.........NOG 6 DAGEN!!!!!!!!!!

• 06 Februari 2006 - 14:05

Joke:

Klinkt super hoor!! Lekker relaxen en genieten van al het moois. Bij de jellyfish moet ik wel denken aan zo'n plumpudding vis. Maar zo zullen ze vast niet zijn als ze steken.
    Geniet er lekker van de laatste dagen!

• 06 Februari 2006 - 20:37

Kitty:

hoi hoi
    hier nog even een klein berichtje van mij. lekker om te lezen dat het nog goed gaat met jullie en dat jullie nog steeds zo lekker genieten. even idols tussendoor en aaron is eruit. ook ellen zat ook op de kruk. vanaf deze week zijn er 6 over en gaan ze 2 liedjes zingen maar dan zijn jullie bijna weer thuis dus dan kan je het weer volgen. verder gaat het hier goed een heel druk weekend gehad. onverwachts gewerkt omdat carina niet lekker in haar velletje zat. want ik hetb haar vandaag weer gesproken en het was weer goed dus prettig om te horen. ook nog ander nieuws vanuit deen en dat is dat sabine zwanger is en dat het eind augustus ong. komt. ze voelt zich nu wel weer beter maar het was niet alles tegelijk. maar dat hoor je volgende week dan wel. wil je ons ook wel weer zien of ga je emigreeren. gister zou ik nog naar het bos of iets anders leuks maar het was pis weer dus we zijn bij vrienden geweest en even mooi gezeten. ron had zwagersdag en die heeft na veel biertjes lekker zijn bedje opgezocht maar hij had erg genoten en dat is wel weer leuk. de meiden hadden ook weer vanalles te doen en dus is het weekend weer om gevlogen. vandaag lekker op tijd naar bed en dan zien we morgen wel weer. we hebben vandaag erg mooie vazen binnen gekregen en het een en ander voor valentijn opgehangen dus lekker druk gehad. okee tot de volgende keer maar weer en ik moet zeggen het was helemaal vreemd dat we zoveel dagen geen post kregen van jullie. maar nu dan toch weer. geniet nog een paar dagen en we lezen weer van jullie. groeten

• 07 Februari 2006 - 09:57

Nancy, Alex & Joey:

jeetje wat een verhalen, hahaha die bootreis ook, met zijn allen aan 1 kant gaan zitten. En wauw wat lijkt me dat gaaf die onderwaterfoto's. Ben sowieso wel erg benieuwd naar jullie foto's allemaal. Oh en wat een toestand met dat niet willen komen ophalen en die reserveringen allemaal die niet zo lekker liepen. Bah en zandvlooien........ Maar nog steeds vanaf deze kant nog steeds gezonde jaloezie hoor. Het klinkt echt geweldig.
    Hier gaat alles nog steeds lekker zijn gangetje eigenlijk niets bijzonders.
    Nou tot gauw weer en dikke kus van ons allemaal hier ook van papa en Len.

• 07 Februari 2006 - 11:01

Mieke:

Nou zo te lezen genieten jullie volop van de laatste week. Het is hier best druk, dus ff een kort berichtje met de mededeling dat ik een mail stuur met afspraken voor als jullie thuis komen. Maar ik denk dat dat morgen wordt. Is dat goed?

Spreek jullie snel, kus mieke en poot van frum en