Lange reis voor de boeg. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu Lange reis voor de boeg. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

Lange reis voor de boeg.

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

23 Februari 2008 | Indonesië, Batavia

De laatste drie dagen op Gili waren echt perfect mooi. Lekker weer, eten en drinken.Een ding viel wel erg mee er is geen verkeer alleen fietsen en paard en wagen, maar daar maken we geen gebruik van.
We hebben zelfs de gelegenheid gekregen om op de noord kant te snorkelen, eindelijk.
En ook dan eindelijk echte in het wild levende schildpadden gezien, een hele grote.Dat is best hel bijzonder.Verder waren daar ook best grote vissen, maar niet zo`n mooi koraal.
Dan gingen we gewoon weer voor ons resort snorkelen daar was het wel erg mooi.
Morgen een lange dag voor de boeg we vertrekken om 8.00 met de boot dan met de bus naar Bansal en dan met de ferry naar Padangbai en daar hopen we 17.00 of 18.00 aan te komen.De reis viel erg mee en we waren zelfs op tijd er lag een groot ederlands cruise schip, deze vaarde af en aan met kleine grachten bootjes heen en weer.Maar de volgende dag alweer weg.De volgende ochtend een groter australisch cruise schip. Ook deze vaarde af en aan.
Het was erg lachen die dag, er waren heel veel verkopers en die vroegen echt voor alles 1 dollar.
We hadden een mooi plekje bij de pier gevonden waar de mensen aankwamen en meteen aangevallen werden.
Ook kwamen ze op ons af maar wij hebben geen dollars dus niet intressant meer. We hebben een mooi dagje gehad zo en zelf al wat souveniers gekocht.De hele nacht heeft het gregend en nu nog steeds dus hebben we besloten om naar Kuta terug te gaan.
En zo gaan we weer op route.

• 23 Februari 2008 - 11:18

Len:

jaja, de rust is weer voorbij en trekken jullie weer verder en komt langzamerhand het einde van de reis wel nabij. Ongeloofelijke belevenissen meegemaakt.
    Geniet er nog vollop van want het gaat nog eventjes verder dit sprookje.

• 23 Februari 2008 - 11:23

Lisette:

he dennis en marijke
    wat genieten jullie toch heerlijk .
    maak er nog een leuke tijd van .
    gr lisette

• 25 Februari 2008 - 18:22

Anne-Marie:

heeej dennis en marijke,
    word het niet eens tijd om richting west-friesland te komen en de zon mee te nemen zodat wij ook van de zon kunnen genieten???
    xxx Annie