Onze laatste dag in Indonesie. - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu Onze laatste dag in Indonesie. - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

Onze laatste dag in Indonesie.

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

26 Februari 2008 | Indonesië, Kuta

Zo de laatste dagen veel op route geweest op de scooter op zoek naar houten frame`s, en gister dan ook eindelijk gevonden.Voor een leuke prijs en goed mee te nemen.We hebben het erg getroffen met het weer hier, ze vertelde dat het iedere ochtend regende maar sinds wij hier zijn schijnt de zon volop. We hebben nog veel geshopt en gekocht, nu nog passen en meten in onze tassen.We poberen wat achter te laten in Kuala Lumpur dat scheelt weer voor die laatste 2 1/2 week meezeulen.
Vandaag lekker bij het zwembad gelegen, en nog wat geshopt.Zo gaan we nog effe naar het strand en dan de tassen pakken .
Morgen gaan we om 10 uur weg, en vliegen we om 13.55 naar Kuala Lumpur daar blijven we een nacht slapen en dan vliegen we met air asia naar het eiland Langkawi. Hier gaan we de laatste 2 1/2 week echt alleen maar relaxen!! uitrusten voor we weer , back to work moeten.Nog effe genieten we zijn benieuwd.

• 26 Februari 2008 - 09:03

Ilse:

Wat een geweldige foto's en een geweldig fantastisch avontuur. Heerlijk om te lezen en te weten dat het goed met jullie gaat.
    Met mij gaat het ook goed. Ik vermaak me prima op het werk, in de sportschool en in de weekenden. Ben zaterdag nog wezen stappen in Hillegom ( club doublers ) Ja, ik ben helemaal los...
    Ik wens jullie weer veel plezier.....!

Dikke kus,

Ilse

• 26 Februari 2008 - 10:05

Bon-sol:

hoi marijke en dennis. Ik heb jullie bericht gelezen en....15 maart zijn wij als het goed is ook in west-friesland. De reunie is 15 maart en start om 16.30 ?!!!Als wij er zijn willen we jullie wel brengen. Maar er zijn ook 2 Sandra´s en die willen jullie ook vast zien en willen dan ook zeker zorgen dat jullie weer thuis komen. Maar je moet zelf bellen..misschien zijn jullie wel kapot en hebben geen trek in dit gebeuren.
    Dus bel gewoon als je thuis bent.!!!!!!
    Wij gaan hier morgen over een week weg en gaan bij Eve op bezoek in Frankrijk, daarna richting N.L.
    We hopen dat jullie een goeie reis hebben,nog veel plezier en we hebben vanuit hier nog contakt..groetjes

1111

• 26 Februari 2008 - 10:48

Sandra En Twan:

hoi
    jammer he nog 2wk en dan zit het er weer op.back to reality.het is hier vandaag koud en er valt weer bakken met regen.dus bereidt je maar goed voor op het koude natte enkhuizen.we zien jullie gauw als jullie thuis zijn.nou geniet nog maar even van jullie laatste wk.
    groetjes en kusjes van mario sandra en twan.

• 26 Februari 2008 - 13:53

Joke:

Geniet maar lekker van de laatste weekjes!!

• 26 Februari 2008 - 19:55

Sandra En Peter:

Hee luitjes,

Zo jullie vonden het nu toch wel tijd om eens te relaxen. Hebben jullie echt geen plekje vergeten op het eiland wat jullie niet hebben gezien????? Nou geniet nog maar lekker van het zonnetje want jullie zullen de dikke truien hier nodig hebben. Hoewel we de afgelopen dagen wel redelijk weer hebben gehad met af en toe een regenbui. Ik ben vandaag met de meiden naar Ernst Bobbie en de rest geweest. Voor de leken onder ons, die zijn te zien op Jetix. We kregen van onze buurman vrijkaarten en het was ontzettend leuk. Daarna nog naar de Mac, nou dan maak je hun dag weer goed he. Nou ik heb een voorholt en neusholtontsteking opgelopen en kreeg van de dokter antibiotica. Hopelijk is het snel over want het doet lekker zeer. De meiden hebben deze week vakantie dus die houden we bezig. Geniet ook nog ff van mij dan voel ik ook een beetje warmte en maak je mij zeer gelukkig.

Groeten Sandra

• 26 Februari 2008 - 20:16

Len:

geniet maar lekker want dat kunnen jullie wel gebruiken na die inspannende en enerverende tijd.
    Wordt nog bruiner en shop ze!

Dikke kus pap en len.

• 29 Februari 2008 - 09:53