Wat een verrassing toch. - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu Wat een verrassing toch. - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

Wat een verrassing toch.

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

04 Maart 2008 | Thailand, Hua Hin

Nou niet te geloven toch.
Jullie raden het nooit maar we zijn nu al drie dagen in Hua Hin in Thailand!!!!
Ja het is echt waar, we hebben de boot en bus genomen naar Thailand en sinds dien alleen maar zon gehad. De reis was best wel heftig maar het zeker waard. We gingen eerst met de boot naar Satun, en toen door met een grote bus naar Hua Hin een rit van 12 uur, en we kwamen om 02.30 aan. Dat was wel balen maar we hebben onze nacht in de MC Donalds doorgebracht. Goedkoop en lekker rustig.Toen om 7 uur een heel stuk gelopen op zoek naar een guesthouse maar dat wilde niet echt lukken. Toen weer terug naar de stad en daar een leuk strand huisje gevonden, voor 350 bath per nacht hier blijven we tot zaterdag en ga dan voor nog drie nachten hier in een hotel met zwembad en luxe zitten.
We vonden dat we het wel verdiend hadden met toch wel wat tegen slagen. Kwamen we later terug op het strand was het water helemaal spinazie groen, het rook er zelfs naar.Gelukkig s`morgens alles weer weg. We hebben nu al twee dagen op het strand vertoefd en dat is goed te doen, er staat een lekker windje, maar in de zee moet je alleen oppassen op kwallen, er zijn al een aantal mensen gestoken en dat is best pijnlijk aan hun te zien.Dus oppassen.Ons strandhuisje staat hoog en op palen in zee we hebben aan alle kanten een raam dus het is er heerlijk koel en s`nachts zelfs een beetje koud, maar dan slapen we goed.Verder zijn we niet veel meer van plan, lekker genieten.

  • 04 Maart 2008 - 11:57

    Sandra En Peter:

    Kijk dat is zeker een verrassing zeg, Thailand. Maar goed nu kunnen jullie nog ff zwart worden. Geniet er nog maar ff van want hier is sneeuw voorspelt in holland. Niet te geloven zeg, ik ben al helemaal ingesteld op de zomer en dan komen ze dat er een laagje sneeuw kan vallen. Sta je dan in je bikini.
    Ja het is heel erg maar ik heb weinig te liegen. Doodsaai figuur ben ik al 10 weken. Word hoog tijd dat ik ook eens wat met mijn leven ga doen hahahahahaha. De meiden zijn weer naar school dus dat viel wel wat tegen. Ze sliepen zo lekker uit in de vakantie en daar raak je heel snel aan gewend. En zelf ben ik niet helemaal top dus als je dan vroeg je bed uit moet valt het zo tegen. Het word ook gewoon tijd dat hier de zon gaat schijnen zodat wij allemaal in Nederland van de bacillen afkomen. Jullie mogen wel oppassen als jullie terugkomen. Arie is vandaag bij zijn nieuwe kraan te kijken. Als het goed is krijgt hij hem een dezer weken. O ja ik was vandaag met jara in het koperwiek bij de dierenwinkel en daar hadden ze een slang liggen (een ECHTE) en dat meisje vraagt aan jara of ze hem wilt vasthouden? Ik stond versteld en jara zegt Ja hoor wil ik wel. Dus dat meisje de slang uit zijn bak en jara die slang aaien en vasthouden. Nou toen kon ik natuurlijk niet achterblijven. Was een erge lieve slang. Jara vond het geweldig. Dus dat was mijn spannende belevenis. Nou ik ben weer blij als je thuis komt en dan kunnen we lekker bijkletsen want zo over de mail is ook niet alles hoor. Allebei een dikke kus van mij en geniet nog ff lekker van elkaar.

    Groetjes Sandra xxxx

  • 04 Maart 2008 - 15:16

    Jurgen:

    Mooi dat jullie het so mooi hebben! Geniet van al de pracht en praal en ik zie jullie over een week.

  • 05 Maart 2008 - 09:09

    Ben De Vries:

    Zo jullie verwennen je wel hoor daar. Hier is het nu ook wel lekker weer maar we hebben ook beste stormen gehad. Dennis ik wou je ook even vertellen dat Daniël ons komende zaterdag gaat verlaten bij de gamma. Ik zal hem het beste wensen van jouw want je kan er natuurlijk niet bij zijn. Nog een fijne reis gewenst en geniet er nog een beetje van.

    Groertjes Ben de Vries

  • 05 Maart 2008 - 17:20

    Len:

    nou, zo te horen moet het wel lukken om de resterende tijd goed door te komen.
    Veel plezier. Dike kus pap en len

  • 06 Maart 2008 - 10:03

    Bon-sol:

    ja, we zijn even verlaat. door o.a. mistral en sneeuw in frankrijk. Dus ´n paar dagen eraan geplakt. Tenslotte hebben we alles in eigen hand !!!!
    Nog veeel zon-rust-plezier en een goeie vlucht toegewenst. We zien jullie !!
    en let op de kwallen !!!! dikke kus pap en mam

  • 06 Maart 2008 - 15:07

    Ilse:

    Hey dennis en marijke,

    Leuk dat jullie ook in Tailand zijn..
    Het gaat nu wel opschieten, wanneer komen jullie precies terug, zaterdag 15 maart en hoe laat verwachten jullie te landen?
    Met mij gaat alles nog goed hoor, zelfs steeds beter.
    Ik ga steeds meer genieten, ik hoop alleen dat het gauw lente wordt, nemen jullie die mee naar huis ??

    liefs van Ilse xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

dennis en marijke

2 maandjes heerlijk ronddwalen door Thailand met name island hopping met een aardig robbinson gehalte!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 65065

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 08 Maart 2014

Thailand/Laos 2014

08 Januari 2012 - 08 Maart 2012

Thailand 2012

15 Januari 2010 - 10 April 2010

Filipijnen 2010

05 Januari 2008 - 15 Maart 2008

Azie 2006 en 2008.

Landen bezocht: