Shoppen!!!!! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu Shoppen!!!!! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van dennis en marijke bellekom - WaarBenJij.nu

Shoppen!!!!!

Door: Dennis en Marijke.

Blijf op de hoogte en volg dennis en marijke

23 Februari 2008 | Indonesië, Kuta

Zo na twee uur zijn we dan weer terug in Kuta, en hetzelfde hotel genomen als eerder.
Het is hier in ieder geval mooier weer. We hebben nog 5 daagjes hier in Indonesie dus die willen we wel goed spenderen.
We hebben eerst een grote plaza bezocht en wat kleren gekocht. Toen door de kleine straatjes van Kuta met heel veel souveniers. Het was een vermoeide dag maar wel wat leuke dingen gescoord.
Vandaag een scooter gehuurd voor twee dagen en daarmee zijn we naar Nusa Dua geweest, wat een luxe daar. Een en al resorts in mooie parken. Wij waren er wat aan het wandelen en dennis wilde effe afkoelen in de zee ik bleef op het strand en ja hoor securetie op me af. Bent u wel van dit resort, nee wij komen uit Kuta, nou dan mag je hier niet zijn en of we het terrein wilde verlaten.
Wel op een vriendelijke manier want we maken geen moeilijkheden. Het was wel effe lachen. Op de terug weg op zoek naar een houtbewerkings plaats waar ze houtsnijwerken maken, ben op zoek naar iets wel al wat gezien maar ben er nog niet over uit.
Toen heerlijk gelunched in Jimbaran. Een hele schaal vol met garnalen,krab,vis,kreeft,mosselen en inktvis, met z`n tweeen voor 165.000 rph om je vingers er bij af te likken zo lekker.
Daarna terug naar Kuta en daar op het strand van de laatste uurtjes zon genieten, en de vele verkopers proberen te ontwijken. Terug bij het hotel een dompeltje gedaan , douchen en nu effe mailen. Straks het avondmaal en een filmpje.Heerlijk zo hoor lekker relaxed.

• 23 Februari 2008 - 18:13

Kitty:

niet te veel shoppen natuurlijk want het moet allemaal wel weer mee naar huis. veel plezier

• 24 Februari 2008 - 18:32

Carina:

komen jullie nog wel terug het daar wel erg gezellig he??
    nog een leuke verjaardag gehad?
    En hoeveel is een roepia dan??
    wanneer komen jullie terug
    groetjes van carina.